Швед "схрестив" велосипед і авто
Свій веломобіль Мікаел Кьелльман назвав PodRide і тепер збирає гроші на серійне виробництво таких веломашинок
Швед Мікаел Кьелльман побудував екологічний та економічний веломобіль PodRide для себе - щоб їздити на роботу. Але інтерес до його транспорту був настільки високим, що пізніше він вирішив налагодити серійне виробництво.
У рух PodRide наводиться як зусиллям ніг, так і за допомогою компактного електромотора, який розганяє транспортний засіб до 25 км/ч. Запасу енергії вистачає на 60 км шляху.
Фото: PodRide - ідеальне транспортний засіб для однієї людини. Але як звичайний велосипед в руках його не перенесеш, адже вага велокара - 70 кг (indiegogo.com)
Мікаел подбав про комфорт пересування в PodRide і оснастив його вентиляцією для поїздок влітку і обігрівом для зимових вилазок. Крім того, в велокаре знайшлося місце для багажника, а при необхідності його можна доповнити вантажним причепом для перевезення більш великої поклажі або спеціальним причепом для перевезення дітей. При цьому сам водій розташовується на комфортному кріслі, як в автомобілі. А щоб зробити транспортний засіб більш безпечним, Кьелльман обладнав його фарами і звуковим сигналом.
Фото: У шведського веломобіля є фари і багажник, а дах можна зняти (indiegogo.com)
Для країн, в яких заборонено використовувати чотириколісні велосипеди, шведський конструктор передбачив двоколісний конструкцію.
Зараз Мікаел Кьелльман збирає кошти на дрібносерійне виробництво PodRide на краудфандингової платформі Indiegogo. Поки що йому вдалося зібрати близько $2700 з необхідних $30 тисяч.
Технічні характеристики PodRide:
- Довжина: 180 см
- Ширина: 75 см
- Висота: 145 см
- Висота посадки: 50 см
- Вага: 70 кг
- Колеса: 20-дюймові
- Колісна база: 88 см
- Радіус розвороту: 3,5 м
- Двигун: 250 Вт, електричний
- Передачі: 14-швидкісна велосипедна
- Запас ходу: 60 км
- Швидкість: 25 км/год (на моторі)
- Викиди СО2: 7 г/км
До речі, раніше ми писали про те, що київський пенсіонер-конструктор створив ряд дешевих електромобілів.