У Google назвали головний секрет успішної співбесіди
Експерт розповів, що цікавить роботодавця
Один із співробітників корпорації Google розповів, що цікавить роботодавця під час співбесіди. За його словами, відповіді потенційного працівника на стандартні запитання щодо професійних навичок або ставлення до роботи цікаві не багатьом. Про це розповів керівник відділу розвитку проектів мобільної платформи Google Пітер Ропер, передає "Новий час".
Фахівець стверджує, що відповіді на стандартні запитання не дають можливості краще пізнати людину та побачити її потенціал.
Замість запитань про професійні недоліки та достоїнства, краще дізнатися його улюблений колір, розпитати про найнеймовірніші вчинки, які робив у житті, дізнатися, в якому місці на планеті йому хотілося б побувати.
На думку Ропера, питання на особисті теми допоможуть співрозмовнику вийти із зони комфорту та зробити розмову цікавою.
"Запитання не так важливі, як сама бесіда. Лише спілкування дає нам унікальну можливість по-справжньому зрозуміти, чим захоплюється людина й яких принципів дотримується", – розповів Ропер.
Найбільш продуктивними співробітниками він вважає людей, які щасливі та спокійні.
"Наші найпродуктивніші працівники – ті, хто щасливий у житті. Щасливі люди люблять свою роботу та вважають її важливою частиною свого життя", – додав він.
Секретом успішної співбесіди Ропер вважає встановлення емоційного зв'язку з потенційним роботодавцем.
Він рекомендує більше розкриватися та говорити не тільки про свою професійну діяльность, але і на особисті теми, які дозволять потенційному роботодавцю краще зрозуміти, чи підходить кандидат на посаду і зможе впоратися з поставленими завданнями.
До речі, робота українців стала аватаром Instagram-аккаунта компанії Google.