Шкарпетки за 1800 і яблука по 19 грн: чим дивує оновлений ЦУМ

Понеділок 05 грудня 2016 17:27
Шкарпетки за 1800 і яблука по 19 грн: чим дивує оновлений ЦУМ
Фото: Після реконструкції ЦУМ вже не той, яким був колись (РБК-Україна)

Стильно, гарно, але дорого. Київський ЦУМ після реконструкції здивував не тільки розкішним інтер'єром і ескалаторами, але і цінами. На шопінг потрібно брати з собою мінімум 1 тис. доларів. І то навряд чи вистачить

Вигляд величезної будівлі в строгому геометричному стилі з виступаючими вікнами-вітринами завжди викликає у мене приємне відчуття легкої ностальгії. Особливо взимку. У дитинстві, прогулюючись засніженим передноворічним Хрещатиком, ми з батьками обов'язково заходили в ЦУМ – у цю "машину часу", контактний музей радянського минулого. Навіщо? Щоб подивитися на нові надходження, прицінитися ну і погрітися, куди ж без цього.

Обстановка, асортимент товарів та й ставлення персоналу до клієнтів тут не змінювалися з року в рік. За масивними дверима переховувався мармурово-кришталево-золочений інтер'єр "по-бАгатому". При вигляді кришталевих люстр, відполірованих колон, засклених вітрин, на які навіть дихати було не можна, ставало зрозуміло – ти потрапив у центральний універмаг Києва.

При цьому в якому б статусі ти сюди не зайшов, ставлення до тебе буде однаково хамовате. Продавчині, "старі комуністки", будуть дивитися на тебе трохи зарозуміло і з висока зі своїм класичним "якщо не будете брати, тоді і показувати нема чого". При цьому обов'язково скажуть батькам, щоб дивилися за своїм "дитьом", раптом, не дай бог, зачепить стокілограмові мармурові годинники на постаменті. Ще один "атрибут пострадянського сервісу" - прибиральниця з довгою шваброю, яка бурчала на відвідувачів, заносивших на взутті сніг.

ЦУМ після реконструкціїФото: Прибиральниці в ЦУМі вже не кричать на відвідувачів (РБК-Україна)

Різних товарів тут була сила-силенна. Щоправда, непотрібних. Ікони з бурштину, кубки, графини, розписні тарілки, порцелянові фігурки, набори для письма та ще сотні пережили свій час речей. Так і не зрозуміло, кому все це було потрібно. На наступних поверхах були товари більш практичні: взуття, одяг, парасольки, матраци, шкільна форма. І, звичайно ж, пропахлий старою цукровою пудрою і дешевою кавою буфет.

І, все ж таки, старий добрий універмаг залишався все тим же "дідусем ЦУМом" з похмурим інтер'єром, "ідеологічно підкованим" персоналом і дивним вибором товарів. Одним словом, музей.

altaltaltaltalt
 

Фото: Інтер'єр ЦУМу перед закриттям на реконструкцію в 2012 році (photo.kievjournal.com)

І ось, сталося! Коли музей-універмаг навіть "вихідцям з союзу" стало нецікаво відвідувати, а по всьому Києву один за одним виростали новенькі ТРЦ, столичний ЦУМ закрили на реконструкцію чотирирічну.

Архітектори пообіцяли здерти радянський наліт, розробивши ультрасучасний вау-інтер'єр. При цьому зберегти концепцію класичного універмагу – самообслуговування і продаж товарів з відкритою викладкою.

Офіційне відкриття оновленого ЦУМу відбулося на вихідних 3-4 грудня.

Навколо цієї події навели стільки шуму, що не відвідати новий ЦУМ було складно. На відкриття приходили цілими родинами. Стільки народу цей магазин бачив, напевно, тільки в 1939 році, коли він вперше відкрив свої двері відвідувачам.

Тепер тут немає двоповерхових вітрин з непотрібними товарами, кришталю та позолоти "по-багатому", всі продавці-консультанти вишколені й усміхнені, а прибиральниці більше не кричать вам у спину про брудне взуття... Але і доступних товарів тут теж не виявилося.

Слух про непомірною вартості товарів швидко розлетівся в мережі. Ошелешені відвідувачі попереджають про футболки за 12 тис. грн, курточки за 30 тис. і сумки за 40 тис.

Не вірю! До останнього сподіваюся, що це якась помилка. Незважаючи на "центральний статус" у ЦУМі завжди можна було підібрати товар на будь-який гаманець.

Йду перевіряти...

"Новий #цумкиев – не для простих смертних. Зате красиво"

Ескалатори в новому ЦуміФото: Фантастичні ескалатори підкорили кожного (РБК-Україна)

Ескалатори – перше, на що звертаєш увагу, потрапляючи в оновлений ЦУМ. Шикарно, оригінально, заворожуюче.

"Через модернізацію ескалаторів здається, що люди літають між поверхами", - пишуть в соцмережах.

Саме ескалаторам потрібно вручити "приз глядацьких симпатій". Іноді складалося враження, що люди приходили в ЦУМ тільки заради того, щоб зробити селфи на фоні рухомих сходів з блакитний неоновим підсвічуванням.

Чергу на ескалатори в ЦуміФото: Черга на ескалатори в день офіційного відкриття оновленого ЦУМу увійде в його історію (РБК-Україна)

Забігаючи наперед скажу, якщо ви не готові витратити мінімум 2-3 тис. доларів на шопінг, тоді ескалатор – ваша єдина розвага на цей вечір.

Серйозно, без жартів. Київ, 2016 рік, а черга на ескалатори в день відкриття була така, як у годину пік у метро.

У дні відкриття після реконструкції ЦУМ мило прозвали Фото: У дні відкриття після реконструкції ЦУМ мило прозвали "мурашником" (РБК-Україна)

Треба було скористатися звичайними сходами, скажете ви. Так їх в оновленому ЦУМі немає. Зате є ліфт. Дочекатися який – ще те випробування. Ліфти по кілька хвилин стояли на поверхах, поки обурені відвідувачі вирішували, кому пожертвувати собою і вийти з перевантаженого підйомника.

І все ж, відключаючи снобізм, слід зазначити, що мінімалістичний і дуже стильний інтер'єр столичного універмагу дійсно підкуповує. Нове убрання ЦУМу не йде ні в яке порівняння з його попереднім мармурово-золотим "Пшонка стайл". Тепер і на фоні ескалаторів сфотографуватися не соромно.

Відгуки про новому Цумі

ЦУМ в Києві

Київський ЦУМ

"Фестиваль жлобства, божевілля і приниження": ціни в ЦУМі

Ціни в ЦУМі. У найближчому майбутньому, почувши цю фразу, знаючі люди будуть нищівно кивати головою, сумно усвідомлюючи свою, вибачте, ущербність.

З витріщеними очима і збожеволілими посмішками люди виходили з ЦУМу, передаючи естафету подиву іншим, ще ні про що не підозрюють, відвідувачам.

"Валя, тут такі ціни – мама не горюй!" - чуємо на вході.

"Не, ну так а шо ти хотіла? Європейські ціни, в Європу ж йдемо", - посміхається хлопець.

 
 

Пройшовши по першому поверху, розумію, що на наступні мені підніматися вже якось не хочеться. Я не те щоб сумку за 30 тис. грн, а брелок до цієї сумці навряд чи собі куплю.

Ціни в новому ЦуміФото: Загальна вартість трьох сумочок – трохи більше 82 тис. грн (РБК-Україна)

Сумка від Аlexander Wang – 16 тис. грнФото: Сумка від Аlexander Wang – 16 тис. грн (РБК-Україна)

Сумки Kenzo (чорна і червона) – по 15 950 грн, Marc Jacobs – 28 500 грнФото: Сумки Kenzo (чорна і червона) – по 15 950 грн, Marc Jacobs – 28 500 грн (РБК-Україна)

Сумочка за 28 400 грнФото: Сумочка за 28 400 грн (РБК-Україна)

Рюкзак Marc Jacobs – 22 300 грн, сумка Marc Jacobs – 10 650 грнФото: Рюкзак Marc Jacobs – 22 300 грн, сумка Marc Jacobs – 10 650 грн, сумка Аlexander Wang – 25 850 грн (РБК-Україна)

Якщо ви не можете дозволити собі сумку-клатч від Майкла Корса, рюкзак від Марка Джейкобса або якогось ще іменитого дизайнера, зверніть увагу на брелки для сумок. Хоча і тут вас чекає розчарування. Вартість декоративних брелків з пір'я і пластикових очей стартує від 1000 грн.

Брелок з павиного пера і сам не радий, що стільки коштуєФото: Брелок з павиного пера і сам не радий, що стільки коштує (РБК-Україна)

Сумки в новому ЦуміФото: Така крихітка обійдеться в 4 794 грн (РБК-Україна)

Прогулюючись по ЦУМу невдовзі розумієш, що сотні людей навколо, не змовляючись, на рівні колективного підсвідомого, організували масову гру-флешмоб – знайди найдорожчу річ в універмазі.

Так як ескалаторами вже проїхалися, фотки зробили, а інших безкоштовних розваг більше немає, залишається тинятися по поверхах і вдивлятися в рожеві цінники.

У п'ятірку безумовних лідерів рейтингу неадекватності потрапляють жіночі шкарпетки TWIN-SET SIMONA BARBIERI за 1786 грн. Вони з бантиком.

Шкарпетки TWIN-SET за 1786 грнФото: Шкарпетки TWIN-SET за 1786 грн (РБК-Україна)

Шкарпетки в ЦуміФото: А ось ще шкарпетки по 1800 грн (РБК-Україна)

Шарфик за 9 500 грнФото: Шарфик за 9 500 грн (РБК-Україна)

Одяг в ЦуміФото: Чоловіча шапка "кульгавого" якості за 1500 грн. Зате Calvin Klein. Доведи потім, що купила її не у переході за 100 грн (РБК-Україна)

Босоніжки з штучного хутра за 5 545 грнФото: Босоніжки з штучного хутра за 5 545 грн (РБК-Україна)

Італійські чобітки Vero Cuoio – 20 730 грнФото: Італійські чобітки Vero Cuoio – 20 730 грн (РБК-Україна)

Пуховик Escada – 30 480 грнФото: Пуховик Escada – 30 480 грн (РБК-Україна)

Відкриття Цуму в КиєвіФото: Люди, що проходять повз, "світяться радістю" (РБК-Україна)

Ще одна диво-річ – нашейная гривня, 2640 грнФото: Ще одна диво-річ – нашийна гривня, 2 640 грн (РБК-Україна)

Також знайшлися сукні-вишиванки від українського дизайнера Віти Кін. До речі, одна з таких вышиваночок є в гардеробі бурлеск-діви Діти фон Тіз.

Сукня-вишиванка від Віти Кін, 51 850 грнФото: Плаття-вишиванка від Віти Кін, 51 850 грн (РБК-Україна)

ЦУМ після реконструкціїФото: Такий fashion-образ обійдеться вам в 100 600 грн (РБК-Україна)

ЦУМ в КиєвіФото: А такий – всього 29 532 грн. Піжама Stella McCartney – 13 728 грн, футболка Imperial – 1 465 грн, рюкзак Imperial – 3 650 грн, кросівки Blumarine – 10 689 грн (РБК-Україна)

Одягнути дитину в Цумі – задоволення не з дешевихФото: Одягнути дитину в ЦУМі – задоволення не з дешевих. Приміром, такий образ обійдеться в 27 000 грн (РБК-Україна)

Які ж задоволення можна собі дозволити в оновленому ЦУМі, окрім як ходити і фотографувати цінники?

1. На третьому поверсі зробили виставку одягу по різним епохам. До речі, раритетні сукні взяті з фонду музею української моди 40-80-х років.

altaltaltaltalt
 

Фото: В ЦУМі відкрита безкоштовна виставка української моди (РБК-Україна)

2. Нижню білизну. У відділі нижньої білизни можна відшукати речі і за 300, і за 1000 грн, що радує. Хоча на фоні шкарпеток за 1800 грн не зрозуміло, чому жіноче бра, де і тканина краще і викрійка складніше, коштує дешевше. Націнка за бренд? Ну ні, обійдемося.

altaltaltalt
 

Фото: Вартість нижньої білизни в ЦУМі цілком прийнятна (РБК-Україна)

3. Одяг від українських дизайнерів. Так, як і було обіцяно, в Цумі також можна знайти одяг від вітчизняних дизайнерів. Саме вона і повинна була зайняти ту саму нішу одягу "для середнього гаманця". Однозначно, сукня від нашого дизайнера за 9 тис. грн виглядає більш привабливо, ніж сукня від американського дизайнера за 20 тис. грн. Однак і ціни на речі від українських виробників неприємно "кусаються".

Українські бренди в ЦуміФото: Сукня – 9 300 грн (РБК-Україна)

Українські дизайнери в ЦуміФото: Футболка за 9 300 грн (РБК-Україна)

4. Фрукти. Фудкорт на шостому поверсі відкрито не повністю. У день відкриття тут можна було придбати не тільки каву з десертом, а навіть сиру рибу. Але і тут не все як для людей. Салат в стаканчику з шматочками сьомги обійдеться в 90 грн, 290 г ролів – 299 грн. Зате можна затаритися фруктами. Наприклад, кілограм мандаринок вам зважать за 36 грн, яблук – 19 грн.

Фудкорт в ЦуміФото: За браком інших можливостей купуйте у Цумі фрукти (РБК-Україна)

5. Безкоштовні магнітики. Було і таке. І до речі, роздача безкоштовних магнітиків в день відкриття користувалася неймовірною популярністю.

ЦУМ в КиєвіФото: Отримати магнітик в подарунок міг кожен (РБК-Україна)

"Мовляв нового формату для України, в момент коли у 70%населення практично пі***"

Після реконструкції ЦУМ вже однозначно не той, що був раніше. З похмурого дідка він перетворився в манірного франта. Розкішний, елегантний, але страшенно дорогий.

Відгуки про новому Цумі

Цікаво, власники оновленого універмагу продумали, як будуть "відбивати" його реконструкцію? Так як під час офіційного відкриття каси і примірочні самотньо пустували, в той час як на ескалатори шикувалися черги.

Така кількість відвідувачів говорить також про те, що люди сподівалися знайти тут щось і по своєму гаманцю, а замість цього зустріли якийсь недоцільний лиск.

ЦУМ як був, так і залишився музеєм. Тільки якщо раніше там нічого було купувати, то зараз – не за що.

Вечірній ЦУМФото: ЦУМ ввечері (РБК-Україна)

Єдине, що радує – так це зовнішній вигляд оновленого ЦУМу. З настанням темряви, коли включається райдужна підсвітка, конструктивістська будівля перевтілюється у рідкісну прикрасу Хрещатика. Залишається тільки сподіватися, що з часом вікна не завісять огидною рекламою.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся