Бренд Christian Louboutin для своєї реклами вибрав модель пишнотілу
Вперше дівчина з нестандартними формами бере участь в рекламній кампанії бренду класу люкс
Дизайнер Крістіан Лабутен нещодавно здивував модний світ, оголосивши, що обличчям колекції помад стане французька модель з нестандартними параметрами - 27-річна Клементін Дессо.
Це рішення дійсно носить революційний характер, вважають представники індустрії моди. Таким чином, компанія Christian Louboutin хоче звернути увагу на "натуральну красу".
"Норми краси змінюються, а відмінності, які раніше вважалися недоліком, зараз стають перевагою, - каже модель Клементін Дессо, коментуючи свою нову роль. - Тепер великі бренди звертають увагу на дівчат, які відрізняються від інших. Вони відкриті для всіх варіантів жіночої краси, а не тільки для європейки, блондинки, худий і білої жінки".
Фото: Клементин Дессо
Варто відзначити, що Клементін Дессо вже встигла минулого літа взяти участь в гучному проекті Straight/Curve - документальному фільмі, автори якого опитали відомих дизайнерів, стилістів, моделей, фотографів і редакторів, з'ясовуючи, чому дівчата з пишними формами стають все популярнішими.
До речі, стилісти показали, як змінювалася краса українок за 100 років.