ua en ru

YouTubе краще телевізора: українці зізналися в любові до популярного відеохостингу

YouTubе краще телевізора: українці зізналися в любові до популярного відеохостингу Фото: 56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися власним контентом (youtube.com)

Опитування 1251 респондентів у віці 16 років і старше продемонстрував зростання бажань громадян втекти від повсякденної рутини

Google представила результати дослідження YouTubе Audience Profiling Study 2016, в ході якого були проаналізовані тенденції використання платформи громадянами різних країн світу, а також відмінності у споживанні контенту на YouTubе і телебаченні. Про це повідомляє AIN.

Як вияснилось, головними причинами звернення українців до відеосервісу є бажання розслабитися і втекти від повсякденної рутини (про це заявили 37% опитаних), друга за популярністю причина – бажання розважитися або пошук натхнення (36%). Найпопулярніші жанри YouTube-відео в Україні – музика (46%), гумор (37%), відео із серії «зроби сам» (33%), кулінарні рецепти, новини і ТБ-шоу.

56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися власним контентом, а 57% користувачів у країні підписуються на питання, що їх YouTube-канали.

96% опитаних громадян нашої країни дивляться відео вдома, 18% – ще й на роботі, в школі або інших навчальних закладах, а кожен п'ятий – у дорозі або іншому місці поза домом. При цьому 59% відкривають YouTubе ввечері, або ж перед сном.

Більше 25% українських користувачів YouTubе у віці від 25 до 44 років дивляться відео в інтернеті частіше, ніж телевізор, а 31% опитаних зізнався у тому, що став включати телевізор рідше з тих пір, як почав користуватися YouTube.

Як відомо, офіційно YouTubе був запущений в Україні в 2012 році, однак перше відео з України було додано на сервіс в 2005 році. Це була розповідь про слона, який влаштував дебош у зоопарку Києва.

До речі, у ці вихідні (23-24 липня) в Києві пройде перший фестиваль YouTube-блогерів.