Під Фінською затокою між Гельсінкі та Талліном хочуть побудувати залізничний тунель
Фіни та естонці вивчають можливість спорудження підводного тунелю
Між столицею Фінляндії та столицею Естонії під Фінською затокою Балтійського моря хочуть побудувати підводний тунель. Два консорціуми збираються вивчити можливість споруди 92-км підводного залізничного тунелю між Таллінном та Гельсінкі. Проект назвали FinEst Link, повідомляє Railway Gazette.
Організації Ramboll Finland, Sito, Strafica, Urban Research і Pöyry Finland, які входять в перший консорціум - тимчасове об'єднання незалежних підприємств, оцінять пасажирські та вантажні обсяги перевезень і економічну вигоду від створення такого об'єкта. Завдяки цьому фахівці зможуть зрозуміти чи є необхідність будувати підводний тунель або краще розвивати перевезення по морю.
Другий консорціум у складі Sweco, WSP і Amberg Engineering повинен вивчити технічну та економічну здійсненність проекту FinEst Link, вартість будівництва та підтримки тунелю протягом життєвого циклу. Також їм доведеться досліджувати найбільш ефективні способи включити тунель в транспортну систему регіону.
За попередніми даними спеціалістів, будівництво підводного тунелю від Хельсінкі до Таллінна обійдеться в 9 - 13 млрд євро.
Якщо проект вдасться реалізувати,- з Хельсінкі до Таллінна можна буде дістатися за 30 хвилин.
Фото: Проект FinEst Link
До речі, у мережі показали, як виглядає найскладніша автомобільна дорога в світі.