Брудні гроші: українці зняли шокуючу соціальну рекламу
Українцям нагадали, що грошові банкноти можуть бути переносниками хвороботворних бактерій і патогенних мікроорганізмів
Автори української студії ненависників реклами o-d-d зняли соціальну рекламу про брудні гроші. Відповідний ролик на своїй Facebook-сторінці опублікував відомий банкір, перший заступник голови правління "Приватбанку" Олег Гороховський.
"Кілька місяців тому на мене у Facebook вийшли хлопці зі студії ненависників реклами і запропонували зняти для нас якусь особливу рекламу... Ось, представляю на ваш розсуд їх роботу", - написав банкір.
Кілька місяців тому на мене у Facebook вийшли хлопці з Студія ненависників реклами і запропонували зняти для нас якусь особливу рекламу... Ось, представляю на ваш суд їх роботу. Гидоту, бруд, огиду... P. S. до Речі, хороша реклама може викликати абсолютно будь-які почуття, тільки не залишати байдужим
Опубліковано Олегом Горохівським 6 вересня 2016 р.
"Гидота, бруд, відраза", - додав Гороховський.
Також він підкреслив, що хороша реклама "може викликати абсолютно будь-які почуття, та тільки не залишати байдужим".
Додамо, що дана соціальна реклама мотивує українців до використання безготівкових розрахунків.