ua en ru

У Києві презентували масштабний соціальний ролик, присвячений українським воїнам

У Києві презентували масштабний соціальний ролик, присвячений українським воїнам Фото: Сухопутні війська (nikvesti.com)

Ролик "Балада про піхоті" приурочений до святкування Дня захисника України 14 жовтня

У рамках соціального проекту до Дня Захисника України в Києві презентували масштабний ролик "Балада про піхоті", присвячений воїнам Сухопутних військ України. Про це повідомляють на своїй Facebook-сторінці Сухопутні війська України.

Авторами проекту виступили консалтингова компанія K&K Group і рекламне агентство TABASCO. Зйомки проводилися студією LimeLite Studio при підтримці Сухопутних військ ЗСУ. Режисером проекту виступив відомий ізраїльський режисер Елі Свердлов. Зйомки проходили на навчальному полігоні.

За словами заступника командувача Сухопутних військ ЗСУ полковника Олександра Голоднюка, Українська армія – це не тільки передова і підготовка військових. Не менш важлива підтримка суспільства.

"Командування СВУ звернулося до Гната Коробко та Олександру Копылу з K&K Group з проханням допомогти в налагодженні комунікації з громадськістю. Початком нашої співпраці став цей ролик, реалізований повністю на волонтерських засадах. Це вражаюча колосальна робота. Хочу подякувати всім, хто взяв участь у його створенні", - сказав він.

Основне завдання ролика, за словами автора проекту Гната Коробко (K&K Group), показати щоденний героїзм звичайних воїнів, які захищають Україну на фронті.

"У ролику показані прості речі і справжні люди: солдати і офіцери Сухопутних військ України. Це не супергерої з фільмів. Коли ти спілкуєшся з ними, бачиш звичайних хлопців. Але є речі, які виділяють їх серед інших - справжні воля і дух. Це сила нашої армії. Хочеться також відзначити величезний ентузіазм і згуртованість всіх учасників проекту, а це люди з різних сфер. Така консолідація ще раз доводить: ми змінюємося, змінюється країна", - сказав Гнат Коробко.

Автор сценарію Олександр Смирнов (TABASCO) зазначив, що це був один з найбільш складних сценаріїв соціального ролика.

"Потрібно було знайти символ для сухопутних військ - простий, людяний, позбавлений уявного героїзму і шароварщини. Цим символом стала лопатка піхотинця", - повідомив Олександр Смирнов.

Володимир Яценко (LimeLite Studio), студія якого провела зйомки, зазначив, що цей проект - це спосіб захищати свою Батьківщину.

"З автоматом в руках ми були б не такими ефективними, а тут можемо бути просто смертоносними. Я до сих пір із задоволенням згадую істерику ватников в прайм-тайм першого каналу Росії після 9 травня, коли ми вийшли з соціальними роликами до Дня Перемоги", - повідомив Володимир Яценко.

Також, як зазначили автори проекту, ролик закликає українців вступати на контрактну службу і, в цілому, розповідає про Сухопутних військах України.

"Сухопутка" - найбільш численні війська України, і приводів нею пишається існує чимало. Ми вважаємо, що було б справедливо, якби українці знали про своїх захисників, більше довіряли їм і пишалися ними", - резюмував автор проекту Олександр Копил (K&K Group).

Нагадаємо, раніше волонтери зібрали близько півмільйона гривень для лікування українського бійця.