Киянам показали, навіщо потрібні пивні банки
У столиці пройшов конкурс інсталяцій, присвячений відповідальному водіння
"Випив? За кермо не сідай!" - цілком слушно попереджає соціальна реклама. Компанія "Сан Інбев Україна" взяла цей слоган на озброєння і провела однойменний конкурс скульптурних інсталяцій, присвячених тверезого безпечному водінню.
Фінал конкурсу відбувся 10 жовтня на арт-заводі "Платформа". Виявилося, мода на скульптури з пивних банок все-таки досягла України. У всякому разі конкурсанти представили відразу декілька подібних інсталяцій, які користувалися найбільшим успіхом у публіки.
Приз глядацьких симпатій за кількістю "лайків" у Facebook отримала робота Євгена Колесника "Не розчавив життя, як банку...". Крім наочності це ще й керівництво до дії: що погано для водія, добре для творчої особистості, головне не переплутати, що краще робити до алкоголю, а що після.
Інших переможців обирало журі. На їх думку, найбільш вдало ідею конкурсу висловили у своїх роботах Микита Ланюк ("Світло в пляшці"), Антон Картавцев ("Коктейлі") і Антон Гусаковський ("Лінія життя"). Їх скульптури не такі ефектні, зате виграють в метафоричності.
Фото: "Світло у пляшці", ескіз Микити Ланюка
Фото: "Коктейлі", ескіз Антона Картавцева
Фото: "Лінія життя", ескіз Антона Гусаковского