Київводоканал пояснив, як убезпечити себе від шахраїв
Жителів столиці закликають бути пильними
У "Київводоканалі" просять киян бути пильними та обережними, щоб не стати жертвою шахрайства. Відповідне повідомлення опубліковане на сайті ПАТ "АК "Київводоканал".
"Слід звернути увагу на те, що фахівці підприємства під час візиту повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства", - повідомили на сайті підприємства.
Жителів столиці попередили, що організація заздалегідь повідомляє про поквартирні обходи через оголошення на будинку , а також є попередня домовленість із керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК).
"Якщо ви очікуєте на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), перед приходом фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу", - написали в повідомленні.
Щоб перевірити інформацію про особу, яка представилась працівником "Київводоканалу", достатньо подзвонити за номерами:
- контакт-центру: 202-02-02;
- аварійної служби підприємства: 1581 або 200-73-01;
- Контактного центру м. Києва: 15-51.
Представники "Київводоканалу" наголосили, що всі роботи здійснюються безкоштовно зі складанням технічних актів у присутності мешканців, зокрема повірка, опломбування лічильників, контрольні зняття показів.
При цьому повідомляється, що підприємство не встановлює квартирні засоби обліку води.
"Виняток складають лише випадки, коли за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано непридатним, а до його повернення мешканці встигли придбати новий прилад", - відзначили у повідомленні.
До речі, в Києві мешканцям одного району прийшли фейкові платіжки.