ua en ru

Made in Ukraine. У мережі запустили продовольчий флешмоб

Made in Ukraine. У мережі запустили продовольчий флешмоб Фото: Української продукції в світі досить-таки багато

Урядова ініціатива стрімко набирає популярності серед українців за кордоном

Міністерство аграрної політики та продовольства України запустив в соціальних мережах незвичайний флешмоб. Про це вчора на своїй Facebook-сторінці написав глава відомства Олексій Павленко.

Мета проекту полягає в тому, аби українці з усього світу ділилися знімками вітчизняних продуктів на полицях закордонних супермаркетів і магазинів.

"Соняшникову олію в Китаї, консервація в Італії, соки і кавуни в Латвії, кондитерські вироби в США - і це тільки початок нашого продовольчого флешмобу, який проходить в твіттері", - написав міністр.

Цікаво, що Twitter-акаунті Павленка на сьогоднішній день зібралося вже чимало знімків вітчизняної продукції з різних країн: від Канади і США до Йорданії та Об'єднаних Арабських Еміратів.

Хештеги флешмобу: #worldfoodUA, #FoodUAfleshmob, #FoodUA.

Відзначимо, що в минулому році в США запустили проект "Buy Ukrainian", метою якого є залучення американців до купівлі української продукції.

До речі, Україна за сім місяців експортувала в Єгипет продукції майже на $631 млн.