Метро не буде: на Троєщину планують провести "швидкісний коридор"
Столична влада вирішила призупинити розвиток Подільсько-Вигурівської лінії метро, яка повинна була вести в найбільший спальний район міста
На Троєщині зроблять "швидкісний коридор". Таку альтернативу місцевим жителям пропонують замість метро. Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак в інтерв'ю Delo.ua.
Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус чи автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довгий зелений світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", — розповів Ілля Сагайдак.
На першому етапі займуться реалізацією лінії "Троєщина — Чоколівка" з відгалуженням на Відрадний. Всього потрібно буде реконструювати 22 км дороги і забезпечити пересадочні вузли на ст. метро Петрівка, трамвайній зупинці на вул. Кирилівській, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамвая, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу. Вартість проекту обійдеться приблизно в € 100 млн.
На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину – ред.) потрібно 10-15 років, а враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. У свою чергу, цей проект (швидкісний коридор – ред.) можна реалізувати за три роки", — каже Сагайдак.
До речі, у Китаї запустили вагон метро з живим лісом всередині.