Мінус 3,8 тисячі: оператор мобільного зв'язку списав гроші з рахунку українця, поки той летів у літаку (оновлено)
Клієнту не повернули гроші, які він не витрачав
Популярний український оператор мобільного зв'язку списав з рахунку клієнта майже чотири тисячі гривень, поки той летів в літаку. Про це розповів сам клієнт Олександр Довгопол на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
"Бізнес по-українськи ("Київстар" вже не той?). Лечу в літаку, висота 10 км. Телефон лежить у сумці. Тут приходить смс: "Вітаємо в роумінгу в літаках! Стандартні тарифи: вихідні дзвінки 150 грн/хв, за вхідні дзвінки 150 грн/хв., вихідні СМС 15 грн, GPRS 20 грн за 50К". Хороші тарифи, бл***!" – розповів він.
"Тут же бачу, що скажено оновлюються месенджери і загорівся значок EDGE. Що за хрінь? Запідозривши, чим це пахне, тут же вирубив телефон, але не допомогло: по прильоту виявив на рахунку мінус 3800 грн! Чи варто говорити, що я про таку послугу, навіть, не чув, не те що не замовляв", - зазначив користувач мобільного оператора.
"Далі три тижні розглядів з усім колл-центром "Київстару" і ось рішення: гроші списані коректно, нічого не повернемо", - повідомив Олександр.
"Для довідки: послуги "Роумінг у літаках" у "Київстару" немає ні на сайті, ні в "Майкиївстарі" (система обслуговування – ред.). Google про таку послугу нічого не знає так само, як і співробітник колл-центру, якому я залишав скаргу", - розповів чоловік.
"Дорогий "Київстар", я розумію, що часи важкі, а один українець витрачає на мобільний зв'язок у вісім разів менше поляка. Але я теж працюю в сфері послуг і знаю, що працівника в такій ситуації, який прийняв рішення "не повертати" клієнту, який 11 років лояльний компанії, а його річний "ревенью пер юзер" (середня виручка на одного користувача – ред.) в десять разів більше цієї суми, треба звільнити на місці", - написав він.
"Друзі, я реально дуже добре ставлюся до "Київстару" (це зрозуміло по терміну нашої з ним дружби), але мені здається, хтось із його співробітників явно накосячив", - зазначив Олександр.
Скріншот поста (facebook.com/chikibomboni)
"Київстар" відреагувала на інцидент. Styler надає офіційну відповідь компанії:
"Київстар повідомляє, що коректність списання коштів за використання послуг роумінгу клієнтом, які перебували на борту літака Катарський авіаліній, підтверджена в ході технічної перевірки. Детальна інформація повідомлена клієнту.
Ми надаємо доступ до мобільного зв'язку і інтернету не тільки в 195 країнах, а й на бортах літаків і кораблів. Висока вартість цих послуг, зокрема в літаках, пов'язана з використанням складних технологічних рішень, які необхідні для забезпечення безпеки пасажирів під час польоту.
Всі абоненти "Київстар", перед тим, як почати користуватися міжнародним роумінгом, отримують SMS-повідомлення з інформацією про умови надання послуги і тарифи. Якщо вони не планують використовувати мобільний інтернет, то можуть вимкнути передачу даних в налаштуваннях телефону. Під час польоту в літаку ми рекомендуємо переводити телефон в режим "У літаку", а в налаштуваннях мобільного телефону встановлювати оновлення мобільних додатків через Wi-Fi, що дозволить уникнути автоматичного оновлення програм через мобільний інтернет".
До речі, бойовики блокують відновлення мобільного зв'язку на Донбасі.