ua en ru

Павло Богдан розповів, як з'єднати ораторська майстерність, моральні принципи і журналістику

Павло Богдан розповів, як з'єднати ораторська майстерність, моральні принципи і журналістику Фото: Павло Богдан

Інтенсив пройшов у рамках конкурсу PRESSZVANIE

У рамках конкурсу PRESSZVANIE пройшов інтенсивний тренінг з ораторського мистецтва від бізнес-тренера Павла Богдана. Павло надав учасникам тренінгу практичні інструменти для подолання внутрішніх бар'єрів, формування впевненості і постановки нових навичок красномовства.

"Страх публічних виступів – це нормально. Як тільки ви позбудетеся від мандражу перед виступами – ваша кар'єра зірки закінчилася", - зазначив Павло Богдан.

"Важливо і що ти говориш, і як ти кажеш, – ось головна думка тренінгу. Ми часто заздримо тому, як переконливо і просто кажуть американські політики. Це тому, що вони цінують риторику, вчаться їй і застосовують. А ось на пострадянському просторі по-старому думають, що важливо тільки те, що ти говориш, а не те, як ти говориш. І тому хороші ідеї нерідко програють поганим. Є дуже багато розумних людей, які нікого не можуть переконати, так як не можуть говорити добре, красиво і правдиво. Їм усім потрібно зайнятися риторикою", - коментує учасник тренінгу, редактор сайту Бізнес НВ, співзасновник програми "Перша Шпальта" Андрій Юхименко.

"Розвиток соціальних мереж, лайф-стримов і інших цифрових комунікаційних форматів змушують кожного розвивати навички спілкування – як говорити, як писати, щоб бути почутим у величезному потоці інформації. Тому будь-які тренінги в цьому напрямку – відповідають вимогу часу. У цьому сенсі PRESSZVANIE завжди дуже точно реагує на сучасні потреби, пропонуючи потрібні освітні програми і свіжі формати професійного спілкування", - коментує Юлія Шиліна, в. о. директора з комунікацій ДТЕК.

За новинами конкурсу слідкуйте на сайті PRESSZVANIE, а також на сторінці Facebook.

Нагадаємо, конкурс PRESSZVANIE – показник лідерства та професіоналізму в журналістиці. Щорічно премія нагороджує кращих ділових та суспільно-політичних журналістів України. Особливістю премії є відкриті оцінки на сайті конкурсу.

Організатор конкурсу: Mainstream Communication & Consulting.

Компанії-партнери конкурсу: Смарт-Холдинг, Метінвест, ДТЕК, Астерс.

Інформаційні партнери: РБК-Україна, газета "Бізнес" Новий Час "Ділова столиця", Влада Грошей, "Українські новини" MMR, Depo.ua, діловий тижневик Перша Шпальта, ЛІГА.net.