Представники мексиканських соцмереж влаштували бойкот американських товарів
Активні користувачі соцмережі створили для антиреклами спеціальний хештег
Цей бойкот американських товарів в Мексиці почалося після того, як президент США Дональд Трамп підписав указ про будівництво стіни на кордоні з державою в Північній Америці, повідомляє українська служба ВВС.
Причому відомо, що самий затятий влаштували бойкот користувачі соцмереж, створивши спеціальний хэштен — #AdiosProductosGringos. Саме інтернет-активісти закликають всіх мексиканців бойкотувати продукцію і послуги McDonald's, Walmart, Coca-Cola, а також інших американських компаній.
Однією з перших на кампанію в соцмережах відреагувала американська мережа кав'ярень Starbucks. У п'ятницю, 27 січня, компанія заявила, що інвестувала мільйони доларів в економіку Мексики і створила сім тисяч робочих місць по всій країні.
Зараз також активно обговорюють новину про те, що в мережі висміяли рекламу голландських тестів на вагітність.