PRESSZVANIE і Є-data провели семінар "Open Data як інструмент контролю влади і бізнесу"
"Для журналіста результатом є контент, який зрозуміють читачі і який на щось вплине"
8 червня пройшов семінар "Open Data як інструмент контролю влади і бізнесу". Захід відбувся в рамках конкурсу для журналістів PRESSZVANIE спільно з Є-data – офіційним порталом публічних фінансів України.
Що таке відкриті дані, в чому їх цінність і яку проблему вони вирішують, – розповів керівник проектів Є-data та "Пошуково-аналітична система 007" Олександр Щелоков.
"Використання публічних даних визначається законом - доступ до них можна отримати, наприклад, за спеціальним запитом. Суть відкритих даних у зворотному - дані повинні бути опубліковані в Інтернет ще до того, як комусь знадобляться. Цінність великих даних - в тих нових можливостей, які отримуємо з аналізом великих обсягів інформації", - сказав спікер.
"Коли я приходжу до лікаря, він оглядає мене 5 хвилин. Потім відкриває зошит, бачить, що я хворів, і на свій розсуд призначає мені ліки. Big Data – це коли робот побачить мене, а через 3-8 років 80% лікарів будуть роботами, він буде знати, де я народився, в загазованому Кривому Розі або в Одесі біля моря, коли почав пити, коли курити, які впродовж свого життя я приймаю ліки і т. д. Однозначно робот і Big Data більш коректно порекомендують мені ліки", - пояснив Олександр Щелоков.
Борис Давиденко, головний редактор VoxUkraine і Дмитро Остапчук, редактор DataVox розповіли, як журналісту подавати великі масиви даних у зрозумілій та цікавій формі.
"Дані ніколи не повинні йти попереду історії. Аналіз заради аналізу можуть дозволити собі тільки дослідники. Для журналіста результатом є контент, який зрозуміють читачі і який на щось вплине. Завдання журналіста – об'єднати історію, дані і візуалізацію", - зазначив Борис Давиденко.
Фотографії з івенту можна знайти на сторінці конкурсу в Facebook. За новинами слідкуйте на сайт.
Довідка:
Конкурс PRESSZVANIE – показник лідерства та професіоналізму в журналістиці. Щорічно премія нагороджує кращих ділових та суспільно-політичних журналістів України. Особливістю премії є відкриті оцінки на сайті конкурсу.
Організатор конкурсу: Mainstream Communication & Consulting.
Компанії-партнери конкурсу: Смарт-Холдинг Метінвест, ДТЕК, Астерс.
Інформаційні партнери: РБК-Україна, Новий Час, газета "Бізнес", "Деловая столица", "Власть Денег", "Українські новини", ЛІГА.net, MMR, Depo.ua програма Перша Шпальта.