ua en ru

"Принципи айкідо в бізнесі": "ПриватБанк" потроллил телеканал "Інтер"

Представники фінустанови оригінально відреагували на звинувачення журналістів телеканалу, які періодично намагаються "мочити" "ПриватБанк"

Керівництво "Приватбанку" з гумором відреагував на звинувачення у спекулятивної купівлі банком залізничних квитків, яке прозвучало в одному з сюжетів телеканалу "Інтер". Про це на своїй Facebook-сторінці повідомив IT-директор банку Дмитро Дубілет.

Він зазначив, що канал, яким володіє Дмитро Фірташ, періодично намагається "мочити" "ПриватБанк".

"Як ви знаєте, канал "Інтер" періодично намагається "мочити" "ПриватБанк". Ось і вчора на цьому каналі феєричний вийшов сюжет про те, як підступний "ПриватБанк" спекулятивно скупив всі залізничні квитки! Мовляв, у касах УЗ квиток купити не можна, а в "Приват24" - можна! Ми дякуємо колектив "Інтера" і особисто пана Фірташа за відмінну рекламу! Після сюжету ми спостерігаємо небувалий сплеск продажів квитків!" - написав Дубілет.

"Принципи айкідо в бізнесі": "ПриватБанк" потроллил телеканал "Інтер"

Фото: Логотип телеканалу на сторінці сервісу "Приватбанку" (bilet.privatbank.ua)

IT-директор банку заявив, що "в знак подяки" "Інтеру", банк поставив логотип телеканалу на сторінку сервісу з купівлі квитків "як інформаційного спонсора".

Також Дубілет запросив журналістів "Інтер" забрати свій гонорар за сюжет.

Раніше український банк потроллил Медведєва, запропонувавши новий екран банкомату, якщо у нього закінчилися гроші.