ua en ru

Речі з зображенням Путіна в РФ втрачають популярність

Речі з зображенням Путіна в РФ втрачають популярність Колаж РБК-Україна

Сплеск продажів таких товарів припав на 2014-2015 роки, а потім знизився

Після анексії Криму, введення санкцій, війни на Донбасі і в Сирії в РФ стали активно продавати речі з зображенням Путіна. Але пік продажів товарів з Путіним давно пройшов. Про це повідомляє DW.

Так першою серед продавців одягу тренд відчула компанія - "АняВаня". У червні і серпні 2014 року "АняВаня" провела в "ГУМі" дві презентації футболок із зображенням Володимира Путіна. Загальна виручка від продажів з "президентським" принтом становила 15,6 млн рублів. На цьому тлі загальна виручка у "АняВаня" в 2015 році впала майже в три рази порівняно з 2014 роком - з 21,5 млн рублів до 7,5 млн рублів. У компанії відмовилися говорити про те, як продаються їх футболки, картини, чохли для телефонів із зображенням Путіна зараз, але запевнили, що не відчувають конкуренції. Нова колекція, можливо, не буде відображати політичні сюжети, вказує "АняВаня".

Один з виробників статуеток з фігурою Путіна розповів, що сплеск продажів припав на 2014-2015 роки, потім попит знизився на 20-30 відсотків. Підприємець теж намагається розпродати те, що залишилося, і відмовитися від таких статуеток. В магазині "Російські сувеніри" на Арбаті також повідомили, що пік продажів таких товарів у них був після введення санкцій, а зараз вони замовляють менше такої продукції у постачальників.

Таким чином популярність Путіна, принаймні, продукції з його зображенням, у Росії падає. Росіяни вже не радіють, що "Кримнаш" і не говорять: "Можемо повторити".

Нагадаємо, що російський актор прокоментував включення в базу даних сайту "Миротворець".