ua en ru

Як влитися на роботі в новий колектив і при цьому залишитися собою

Як влитися на роботі в новий колектив і при цьому залишитися собою Фото: Більше думайте про те, чого не вистачає цілого, замість того, щоб позиціонувати себе як частину

Styler пропонує ази навігації на новому місці роботи, усвідомлюючи які, ви прийдете до своєї мети

Якими б понад знаннями і вміннями по професії ви не володіли, все може звести нанівець ваше невміння ужитися в колективі. Так зване "відсутність лояльності". Або "адекватності". Або банальної впевненості в собі.

Вирушаючи на нове місце роботи, пам'ятайте: сьогодні, як і завжди, протипоказано впадати в крайнощі. Не варто ні підлабузнюватися перед начальством і колегами (самі подумайте, навіщо вам потрібний такий колектив з хворобливою психологічною атмосферою), ні ставити себе надто відокремлено і кожним своїм висловлюванням як би говорити: "А король-то голий!" Повірте, ваше прагнення викрити роботу існуючого колективу в очевидних, здавалося б, недоліках будь-яка розсудлива і досвідчена людина тлумачить правильно: ви просто сподіваєтесь таким чином дати собі, чи що, фору. Наприклад, спізнюєтеся на роботу - а дожидающиеся вас співробітники при цьому не повинні обурюватися, а згадувати, що і самі небездоганні. Принаймні, ви їм вчора про це дохідливо натякнули. Так, що вони навіть на хвилину турбувалися, чи не ображають вашу цінну персону своєю недосконалістю.

Закрийте очі і подумки уявіть собі образ свого нового колективу. Або хоча б уявіть себе на місці начальника. Які в нього проблеми? Чому взагалі на вашу посаду відкрили вакансію? Як ви можете допомогти своєму колективу найбільш ефективним чином?

Якщо ці думки будуть турбувати вас більше, ніж неправильна розстановка столів у кабінеті - повірте, все навколо це відчують. І навіть столи переставлять за вашою порадою.

Весь час освіжайте свою мотивацію. Щоранку відповідайте собі на питання: навіщо я йду на роботу. Якщо раптово чесну відповідь зникає з поля зору, то вигадайте будь-озвучте його як тільки прийдете на своє робоче місце і усядетесь в крісло. Примусьте інших заздрити вашій цілеспрямованості - це додасть сил! А заодно і змотивує інших взяти себе в руки.

В одязі на перших порах краще не виділятися. Виглядати карколомно має право тільки секретарка шефа. Всі інші повинні триматися виключно охайності і чистоти.

Претендуєте на своєрідність або, що ще гірше, на роль клоуна в колективі? Почекати з цим. Можливо, коли-небудь, через рік-другий і зможете самовиразитися. Часи феодалізму вже за горами, тепле містечко придворного блазня тепер просто так не зайняти. Особлива близькість до начальства тепер заробляється самовідданою працею і досягненнями на самих серйозних виробничих ділянках. Ось цим і займіться.

Цікавтеся у колег, як їхні справи, увагу кожному приємно - але при цьому не будьте занадто нав'язливими. Нездорове бажання залізно сподобатися кидається в очі і залишає погане враження. "Я не люблю, коли мені лізуть в душу, - співав Володимир Висоцький, - тим більше, коли в неї плюють". Знаєте, ваші співробітники напевно не вчора народилися і знають, що за першим звичайно випливає друге.

Помірно давайте себе експлуатувати. "Дідівщину" зі свідомості пострадянських людей ще не вилучили. Нехай ні у кого не виникне відразливого враження, ніби ви впали з Місяця. А раптом ще інфекцію яку нездешнюю з собою позламували?

І не озивайтеся погано про своєму попередньому місці роботи, начальників, колег. Ну самі подумайте, чому.

Головна порада - будьте собою. Доброзичливість, привітність, при цьому стриманість і старанність - і все у вас вийде. Ми у вас віримо.