"Всьо только начінаєцо": Мовний скандал між Wizz Air і Скрипіним набирає обертів
Авіакомпанія і Скрипін висловили різні точки зору щодо недавнього скандалу
Скандальний інцидент з відомим українським журналістом Романом Скрипіном на борту міжнародної авіакомпанії Wizz Аir отримав своє несподіване продовження.
В прес-службі авіакомпанії прокоментували цей випадок. Там підтвердили, що, дійсно, під час посадки одна з бортпровідниць, громадянка Чехії, яка не володіє українською мовою, звернулася до Скрипіна англійською – однією з міжнародних мов, які використовуються на всіх рейсах.
"Оскільки бортпровідниця не звернулася до цього пасажира українською, він використав нецензурну лексику й вдався до ще більш агресивної поведінки, зайнявши одне з місць підвищеної комфортності й відмовившись заплатити за нього належний додатковий збір", - сказано в повідомлені прес-служби.
Компанія вважає, що всі її працівники діяли відповідно встановлених норм і правил, а залучення правоохоронних органів при посадці літака було вимушеною обставиною.
"Ситуація загострилася, оскільки пасажир не реагував на прохання бортпровідників. Тому згідно з правилами безпеки Wizz Air, про цей випадок повідомили відповідним правоохоронним органам відразу після приземлення літака", - повідомили в авіакомпанії.
Сам Скрипін уже прокоментував цю заяву прес-служби на своїй сторінці в Facebook. Він спростував інформацію, що в літаку бортпровідники були чехами. За його словами, всі стюарди і стюардеси, за винятком одного угорця, були українцями. Журналіст нагадав Wizz Аir, що хоч англійська є міжнародною мовою, але на рейсах за правилами ICAO повинно бути обслуговування і державною мовою. Скрипін заперечив також те, що він відмовився платити за місце підвищеної комфортності, адже, за його словами, компанія сама запропонувала сісти в інший ряд.
Скріншот поста (facebook.com/skrypin)
Нагадаємо, що раніше відомий український журналіст Роман Скрипін розповів про неналежне обслуговування, на його думку, на борту лоукост компанії Wizz Аir.