Накрутили дизлайки? Новий кліп Злати Огнєвіч викликав бурхливе обговорення в мережі
Популярна українська співачка представила нове відео на трек "Do мене"
У День закоханих Злата Огнєвіч випустила новий яскравий кліп. Відео на пісню "Do мене" знімався в день народження артистки - 12 січня. Режисером кліпу виступив Костянтин Гордієнко.
Відео знято з переважанням всіх відтінків бузкового. Як відомо, саме цей колір був визнаний трендовим на початку 2018 року. Костюми Злати і танцюристів максимально доповнюють загальну задумку кліпу і гармонійно підкреслюють стиль співачки.
Нове відео артистки вже зібрало на YouTube понад 20 тисяч переглядів. Багато користувачів мережі звернули увагу на одну дивну деталь - відео зібрало 20 тисяч дизлайків при 306 лайків (на момент написання публікації).
Відео: Злата Огнєвіч - Do мене (youtube.com/Zlata Ognevich)
Відомий український продюсер Вадим Лисиця висунув своє припущення, чому так сталося. На сторінці в Facebook він написав, що, найімовірніше, це накручені дизлайки, іншими словами, "замовлення" проти Злати Огнєвіч.
"У мене питання до знавців youtube! Яким чином це можливо така кількість дизлайків на таке симпатичне відео? - звернувся він до користувачів мережі. - Також у мене питання до моїх колег - чисто гіпотетично, якщо це замовлення, то кому це так треба засипати дизлайками?"
При цьому він нагадав, що схожа історія трапилася і з Монатиком.
"Тоді всі змовчали. Може є технічна можливість відстежити джерело негативу і оголосити його привселюдно?" - задався питанням саундпродюсер.
Скріншот поста (facebook.com/Вадим Лисиця)
В коментарях багато користувачі висловили свою думку з цього приводу. Більшість підтримали Лисицю, також припустивши, що "доброзичливці" накрутили дизлайки на відео.
"До речі, коштує це зовсім недорого, може від сили баксів 150, отримуючи таку кількість дизлайків кліп автоматично не потрапить в тренди та новинки", - написав Володимир Павлюченко.
"І вже за Злату взялися конкуренти?" - зазначив композитор і продюсер Руслан Квінта.
"Можливо, для реклами відео менеджмент артиста замовив преролли в AdWords, які вискакують у конкурентів, і фани цих конкурентів від обурення заходять і дизлайкают", - припустила Ганна Мицовська.
"Гугл підказує - 4 000 дизлайків коштує 1 400 руб., тобто грубо кажучи 700 гривень. Питання: а навіщо?!" - додав Євген Проваторов.
"Український шоу-бізнес - це "Кайдашева сім'я", хоча це можна сказати про будь-яку галузь, на жаль", - написав користувач Feshak Yevhen.
Скріншоти коментарів (facebook.com/Вадим Лисиця)