Без електрики: Shell показала найекономічніший автомобіль
Тримісний концепт Project M, розроблений Geo Technology, Gordon Murray Design і нафтовим концерном споживає всього 2,64 літра палива на 100 км шляху
Нафтова компанія Shell представила концепт ультраэкономичного міського автомобіля Project M з двигуном внутрішнього згоряння, який майже не поступається в екологічності електрокарів.
Як повідомляється в прес-релізі, робота над проектом почалася ще в 2010 році. Не останню роль в роботі над проектом зіграли знання Shell, отримані в щорічному еко-марафоні. Також спеціально для цього автомобіля, інженери створили спеціальне моторне масло.
Фото: Кузов автомобіля має дуже низький коефіцієнт аеродинамічного опору (newspress.co.uk)
Дизайн концепту Project M розроблений британським інженером Гордон Мюррей, який раніше працював над спорткаром McLaren F1. Мюррей спроектував шасі і кузов Project M по своїй фірмовій технології iStream, на основі якої компанія Yamaha збирається побудувати свій перший автомобіль.
Фото: Концепція модульної платформи iStream дозволяє збирати різні моделі з мінімальними витратами (motor.ru)
За створення силової установки відповідала компанія Geo Technology. Потужність двигуна Project M становить 43 к. с., максимальна швидкість руху - 145 км/год, а на розгін від 0 до 100 км/год машина витрачає 15,8 секунди.
Фото: Передня частина автомобіля виконує роль двері (newspress.co.uk)
Габарити прототипу складають всього 2,5×1,35×1,6 метра, а вага - 550 кілограмів. Кузов вдалося зробити легким, завдяки широкому застосуванню елементів з карбону. Також зазначається, що значительная частина запчастин Project M створена за допомогою 3D друку. Зпецифичный дизайн кузова забезпечує автомобілю дуже низький коефіцієнт аеродинамічного опору 0,29. Згідно із заявою Shell, така машина буде легко утилизируемой, завдяки стовідсотковій нафтових.
Фото: У машини немає бічних дзеркал - їх замінюють камери, зображення з яких виводиться на дисплеї в салоні (newspress.co.uk)
Набір інновацій забезпечив Project M чудові показники паливної ефективності. При русі зі швидкістю 70 км/год машина споживає 2,64 літра палива на 100 км.
В описі проекту зазначається, що протягом всього терміну служби автомобіль виявиться на третину економічніше в експлуатації, ніж будь-традиційний міський компакт з ДВС.
Читайте також: швед "схрестив" велосипед і авто.