Прем'єри Женевського автосалону 2016: суперкари
У столиці Швейцарії проходить 86-й за рахунком Міжнародний женевський автосалон. З численних прем'єр цього року Styler вибрав найцікавіші суперкари
Цінителі хрому, карбону і надзвукових швидкостей мають шанс познайомитися з новинками Женевського автосалону цього року до 13 березня. У семи павільйонах загальною площею 77 тисяч квадратних метрів автовиробники представили чимало нових концептів і серійних авто з приставкою "супер" і "гіпер". Багато з них - електричні. Примітно, що найбільш дорогі моделі, які випускаються обмеженим тиражем, були розкуплені ще до офіційної прем'єри.
BMW i8 Protonic Red Edition
Фото: BMW i8 Protronic Red Edition (bmw)
Версію Protonic Red Edition відрізняє унікальна кольорова схема, фірмові 20-дюймові диски, червона контрастна рядок оббивки салону, вставки з карбону, пороги з написом Protonic Red Edition і карбонові дверні ручки.
Технічна начинка новинки ідентична стандартної версії гібридного суперкара: трициліндровий турбомотор 1.5 і элеткродвигатель, сумарна потужність яких становить 357 к. с. Розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Максимальна швидкість - 250 км/ч.
Виробництво i8 Protonic Red Edition розпочнеться в липні, а тираж буде обмежений.
Koenigsegg Regera
Фото: Koenigsegg Regera (autoblog.com)
Серійна версія гібридного гіперкара постала публіці після цілого року доробок - передсерійну модель виробник показував на Женевському автосалоні ще в 2015 році.
Силова установка цього літака з колесами" складається з бензинового V8 об'ємом 5 літрів, потужністю 1100 л. с. і трьох електромоторів. Сумарна потужність бензиново-електричного тандему - 1500 л. с. До 100 км/год машина здатна розігнатися за 2,8 секунди.
Koenigsegg Agera RS Final One of 1
Фото: Koenigsegg Agera RS Final One of 1 (gtspirit.com)
Шведський виробник відзначив закінчення виробництва моделі Agera випуском спеціальної серії Final. Незважаючи на чималу вартість, Koenigsegg Agera RS продавалися як гарячі пиріжки - за 10 місяців 2015 року було продано 25 машин.
Спеціальна фінальна версія моделі обмежена тиражем в три примірника (всі вони були замовлені ще до прем'єри). Перша з цих машин з власним ім'ям One of 1 була представлена на виставці.
На єдину у своєму роді Agera встановлена фірмова 5-літрова "турбовосьмерка", форсована до 1360 л. с.
Spyker C8 Preliator
Фото: Spyker C8 Preliator (autoblog.com)
Серійний задньопривідний суперкар Spyker C8 Preliator прийшов на зміну моделі C8 Aileron. Купе дебютувало з бензиновим двигуном V8 4.2 ТFSI від Audi. Мотор, працюючи в парі з 6-ступінчастою "механікою" Getrag або "автоматом" ZF, видає 532 к. с.
Завдяки надлегкій кузову силова установка здатна розігнати машину до 100 км/год за 3,7 секунди, а максимальна швидкість "Прелиатора" - 322 км/год Суперкар буде випущений обмеженим тиражем в 50 екземплярів. Прайс стартує від 325 тис. євро за версію з МКПП.
Zenvo TS1
Фото: Zenvo TS1 (carscoops.com)
Zenvo TS1 є покращеною версією актуальною моделі ST1. Покупцеві нового датського суперкара виробник обіцяє всі переваги ST1, плюс всебічну оптимізацію кузова, шасі, електронних налаштувань і салону.
Технічні характеристики автомобіля залишилися без змін: у рух автомобіль приводить бензиновий V8
об'ємом 6,8 літрів, потужністю 1104 л. с. Автомобіль здатний розганятися до максимальних 375 км/год, а першу "сотню" сягає вже через 3 секунди після старту.
Zenvo TSR
Фото: Zenvo TSR (carscoops.com)
Другий суперкар, представлений данцями в Женеві, носить ім'я TSR і також є покращеною версією ST1. Якщо ST1 створювався з прицілом на комфортну повсякденну експлуатацію, то TSR - чесний спортсмен. Агресивні аеродинамічні елементи кузова і "чистий" салон роблять автомобіль привабливим для тих, хто ганяє не на показ, а заради поліпшення показників часу проходження кола хоча б на соту частку секунди.
Технічна начинка, як і у випадку з TS1, залишилася без змін.
Lamborghini Centenario LP770-4
Фото: Lamborghini Centenario LP770-4 (autoguide.com)
Новий суперкар побудований на честь сторіччя з дня народження засновника італійської марки - Ферруччо Ламборгіні.
Centenario LP770-4 оснащений найпотужнішим двигуном з усіх, коли-небудь зроблених компанією Lamborghini. V12 об'ємом 6,5 літра розвиває потужність 770 л. с. Працюючи в поєднанні з 7-ступінчастим "автоматом" і повним приводом, двигун здатний розігнати суперкар до першої "сотні" за 2,8 секунди, а максимальна швидкість перевищує 350 км/ч. неабиякою мірою цьому сприяє і повністю карбоновий кузов.
За керованість відповідає унікальна підрулювальна підвіска. На низьких швидкостях задні колеса повертаються на невеликий кут у протилежному напрямку від передніх. А на високій швидкості всі чотири колеса виставляються в сторону повороту.
Lamborghini Centenario LP770-4 буде випущений тиражем в 40 примірників - 20 купе і 20 родстеров. Ціни в Європі стартують від 1,75 млн євро без урахування податків. На всі 40 машин компанія вже отримала замовлення від покупців.
Techrules AT96 і GT96
Фото: Techrules GT96 (carscoops.com)
Пекінська компанія представила в Женеві два гібридних концепту: трековий AT96 (aviation turbine), і дорожній GT96 (gas turbine). Відрізнити АТ96 можна по величезному заднього антикрило і більш агресивним диффузорам.
Автомобілі використовують систему турбінної зарядки TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle), завдяки якій можуть проїхати без дозаправки понад 2000 км, витрачаючи при цьому 0,18 л палива на кожні 100 км. На чистій електротязі гібриди Techrules можуть подолати 150 км.
У рух машини приводять шість моторів - на кожне з задніх коліс припадає по два двигуна, плюс по одному для передніх коліс. Потужність автомобілів становить 1044 л. с., а максимальний крутний момент - 8640 Нм. До 100 км/год електричні суперкари розганяються за 2,5 секунди, а максимальна швидкість досягає 350 км/ч.
Arash AF10 Naughty
Фото: Arash AF10 Naughty (jalopnik.com)
Британська мелкосерийная компанія Arash представила нову модель під назвою AF10 Naughty. Це екстремальна версія моделі, яка випускається з 2010 року. Звичайного AF10 оснащується двигун від Chevrolet Corvette, потужністю 500 л. с., тоді як новинка з приставкою Naughty комплектується ще і електромоторами, так що сумарна потужність гібридного гіперкара досягає 2080 л. с.
Бензинова складова силової установки суперкара представлена 6,2-літровим V8, потужністю 900 л. с. ДВЗ працює паралельно з чотирма електромоторами, кожен з яких генерує 295 к. с.
Розгін до "сотні" у Arash AF10 займає 2.8 секунди, а ще через 5 секунд він долає позначку в 200 км/год, Максимальна швидкість гібридного суперкара - 325 км/ч. Вартість базової моделі стартує з 1,4 млн євро, а за гоночну версію з каркасом безпеки потрібно викласти ще близько 100 тис євро.
Для моделі в якості опції пропонується 6-ступінчаста механічна КПП.
Arash AF8 Cassini
Фото: Arash AF8 Cassini (jalopnik.com)
Друга новинка на стенді Arash - рестайлінгова AF8 Cassini. "бюджетному сеперкару", який випускається з 2014 року, підгримували зовнішність, відкривши погляду карбоновий кузов.
Автомобіль оснащується 7-літровим V8, що генерує 550 л. с. потужності. Він розганяє легке купе до 100 км/год за 3,5 секунди, дозволяючи розвивати до 322 км/ч. Покупець може вибрати автоматичну або ручну трансмісію.
Вартість базової версії моделі становить близько 220 тис євро.
Apollo ApolloN
Фото: Apollo ApolloN (carbuzz.com)
Німецький бренд Apollo - реінкарнація збанкрутілого Gumpert. Представлена на виставці модель ApolloN - наступник однією з останніх спецверсий оригінального Gumpert Apollo Enraged.
Суперкар обладнаний двигуном 4.2 V8 від Audi, продуктивністю 700 л. с. Мотор працює в парі з секвентальною КПП. Цей тандем забезпечує "Аполлону" розгін до "сотні" за 3 секунди і максимальну швидкість до 360 км/ч.
Apollo Arrow
Фото: Apollo Arrow (autoblog.com)
Друга новинка, представлена на стенді компанії в цьому році - модель Arrow. "Стріла Аполлона" являє собою середньомоторне купе з карбоновим кузовом і дверима "крила чайки".
1000 л. с. потужності автомобіля забезпечує 4-літровий V8 з парою турбін і 7-ступінчаста секвентальная коробка передач. Від 0 до 100 км/год Arrow розганяється за 2,9 секунди, а позначку в 200 км/год долає через 8,8 секунд після старту. Максимальна швидкість 360 км/ч.
Bugatti Chiron
Фото: Bugatti Chiron (bmwblog.com)
Довгоочікувана нова модель від Bugatti порадувала шанувальників супершвидкості і цінителів автомобільної розкоші.
Bugatti Chiron оснащується тим же двигуном, що встановлювався на попередню модель Veyron: W16 об'ємом 8,0 л з чотирма турбокомпресорами. Мотор був значно доопрацьовано, зокрема отримав іншу систему впуску і випуску, більш ефективну систему охолодження і нові форсунки, так що його віддача зросла з 1200 до 1500 кінських сил. Максимальна швидкість найшвидшого автомобіля планети досягає 420 км/год. Можна було б і більше (про що свідчить розмітка спідометра до 500 км/год), та не дозволяють шини.
Двигун, як і раніше, працює в парі з 7-ступінчастим "роботом", якому підсилили зчеплення.
Всього буде випущено 500 таких машин, причому за 120 з них клієнти вже внесли передоплату в 2,4 млн євро. Перші Chiron передадуть клієнтам у вересні.
Aston Martin DB11
Фото: Aston Martin DB11 (v10.pl)
Британський виробник суперкарів для Джеймса Бонда представив в Женеві довгоочікувану нову модель. Aton Martin DB11 прийшов на зміну DB9.
Модель з індексом DB10 залишилася в кіно - її створили обмеженим тиражем виключно для зйомок у новому фільмі про агента 007.
DB11 створений у співпраці з Mercedes-AMG - німецькі фахівці внесли свою лепту в дизайн кузова і внутрішнє оздоблення спорткупе. Так, в салоні британського суперкара можна зустріти цифрову приладову панель і від Mercedes-Benz S-Class Coupe.
Все інше - своє. Новий двигун 5.2 V12 з подвійним турбонаддувом видає 600 л. с. потужності. При цьому він може працювати в економічному режимі, відключивши половину циліндрів і маскуючись під 2,6-літровий агрегат. Двигун комплектується 8-ступінчастою трансмісією від ZF.
В "бойовому" режимі мотор забезпечує суперкару розгінну динаміку до першої "сотні" за 3,9 секунди, а максимальна швидкість складає 322 км/ч.
Pagani Huayra BC
Фото: Pagani Huayra BC (autoblog.com)
Італійська компанія представила в Женеві оновлений суперкар Huayra, отримав додатковий індекс BC. Дана абревіатура - відсилання до ініціалами першого покупця фірми - Бенні Кайолы.
Творці оснастили суперкар 6-літровим V12 з двома турбінами, виробництва Mercedes AMG, здатним розвивати потужність в 790 л. с. Двигун працює в парі з 7-ступінчастою трансмісією від XTrac. Розгін до 100 км/год займає 2,8 секунди, а максимальна швидкість складає 355 км/ч.
Huayra BC запланована до випуску обмеженим тиражем в 20 екземплярів, кожен з яких оцінюється в 2,3 мільйона євро. І всі вони вже продані за попереднім замовленням.
McLaren 570GT
Фото: McLaren 570GT (inautonews.com)
Компанія McLaren представила новий спорткар під назвою 570GT. Суперкар позиціонується як автомобіль на кожен день - для цього машину обладнали двома багажниками (220+150 літрів), м'якою підвіскою і електронними системами комфорту.
Технічна складова 570GT представлена бензиновим 3,8-літровим V8 з парою турбін. В парі з 7-ступінчастою трансмісією мотор забезпечує віддачу в 562 л. с. До 100 км/год спорткар розганяється за 3,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена відміткою в 328 км/ч.
Ціни на модель в Європі починаються від 198 тис євро.
Ferrari GTC4Lusso
Фото: Ferrari GTC4Lusso (cnet.com)
Модель з важким назвою GTC4Lusso, представлена на виставці в Женеві, прийшла на зміну моделі FF.
Під капотом суперкара встановлений той же 6,3-літровий V12, яким був оснащений Ferrari FF, однак його модифікували таким чином, що тепер він видає 690 л. с. Максимальна швидкість суперхэтбека складає 335 км/год, а на розгін до 100 км/год йому потрібно 3,4 секунди.
Вартість GTC4Lusso буде трохи вище, ніж у FF, тобто за 300 тис євро.
Lykan Hypersport
Фото: Lykan Hypersport (carscoops.com)
Суперкар родом Арабських Еміратів вперше був офіційно представлений в Європі через 3 роки після своєї появи.
Арабська суперкар оснащується 3,8-літровим твін-турбо потужністю 780 л. с. Максимальна швидкість автомобіля становить 395 км/год, а першу "сотню" він набирає за 2,8 секунди.
Вартість арабського суперкара перевищує 3 млн євро.
Rimac Concept One
Фото: Rimac Concept One (auto.mail.ru)
Хорватська компанія Rimac Automobili презентувала в Женеві серійний зразок електричного суперкара, уперше представленого ще п'ять років тому.
Автомобіль обладнаний 4 електромоторами з окремою трансмісією для кожного з них. Сумарна потужність силової установки складає 1073 л. с.
Швидкості в 100 км/год суперкар досягає за 2,6 секунди, а другу "сотню" набирає за 6,2 секунди. Гранична швидкість - 355 км/ч.
Хорватська компанія планує випустити 8 екземплярів моделі. Очікується, що в Європі машина буде коштувати близько 880 тис. євро.
Rimac Concept S
Фото: Rimac Concept S (carscoops.com)
Повнопривідний електричний гіперкар від хорватського виробника приховує в своїх надрах 1384 л. с. Таку продуктивність забезпечують 4 електромотора і 4 незалежні КПП.
Concept S здатний досягти швидкості в 100 км/год за 2,5 секунди, а за 5,6 секунди з моменту старту на спідометрі буде вже 200 км/год швидше, ніж Bugatti Chiron і Koenigsegg Regera. Максимальна швидкість автомобіля становить 365 км/ч.
Про виробничих планах представники компанії не повідомили, але назвали гіпотетичну вартість такого авто - близько 980 тис євро.
Italdesign GTZero Concept
Фото: Italdesign GTZero Concept (driving.ca)
Електричний концепт від італійської студії, як завжди, технологічний і чудово виглядає.
Техніка автомобіля представлена трьома електромоторами сумарною потужністю 483 к. с. Заряду батарей достатньо для того, щоб проїхати 500 км, а поповнити запас енергії на 80 % можна всього за півгодини. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 250 км/ч. Задні колеса концепту здатні підрулювати в повороті. Салон GTZero позбавлений більшості звичних органів управління - їх роль виконує сенсорний OLED-монітор.
Pininfarina H2 Speed
Фото: Pininfarina H2 Speed (autoblog.com)
Pininfarina представила в Женеві "перший високопродуктивний водневий трек-кар у світі" - H2 Speed.
Він оснащений двома синхронними електродвигунами з постійним магнітом і батареєю ємністю 20 Ач. Максимальна продуктивність автомобіля становить 503 к. с. Розгін до 100 км/год займає 3,4 секунди.
Читайте також: Прем'єри Женевського автосалону 2016: спорткари.