ua en ru

Прорив: український стартап купили за рекордні $150 млн

Прорив: український стартап купили за рекордні $150 млн Фото: Looksery увійде в історію українських стартапів завдяки рекордному экзиту

Вся команда розробників програми Looksery збирає валізи для переїзду з Одеси в США

Одеський стартап Looksery, що дозволяє змінювати зображення людського обличчя в реальному часі, був куплений засновниками всесвітньо відомого месенджера Snapchat. Сума операції, за даними журналістів AIN.UA, склала приблизно $150 млн.

Цей екзит став, на сьогоднішній день, найбільшим в історії українських стартапів.

СЕО проекту Віктор Шабуров і співробітники його компанії від коментарів відмовилися.

Прорив: український стартап купили за рекордні $150 млн

Фото: команда проекту Looksery

Станом на сьогодні, додаток Looksery вже відсутня в AppStore, зате його фільтри встигли "імплантувати" в Snapchat. Щоб скористатися ними, необхідно "тапнути" по зображенню обличчя під час відеодзвінка.

Looksery - додаток для мобільних пристроїв, що дозволяє в реальному часі змінювати зображення обличчя людини. За допомогою цієї програми можна схуднути, поправитися, вирівняти колір шкіри і усунути її дефекти, змінити що завгодно - від кольору очей до форми черепа, навіть накласти на обличчя анімацію мультяшного героя або героя фільму жахів.

Заробляв проект в основному не на програму, а на ліцензування своєї технології, хоча додаток було успішним: 3 млн завантажень iOS-версії через кілька місяців після запуску.

Після вдалої кампанії на Kickstarter в минулому році про українській команді написали багато популярні ЗМІ: TechCrunch, Forbes, VentureBeat, одесити засвітилися навіть в CNN. Це дуже допомогло залучити західних клієнтів: технологія Looksery зацікавила операторів колл-центрів, косметичні компанії, кіностудії.

Завдяки тому, що швидко вдалося знайти клієнтів на західних ринках, команда дуже швидко вийшла на прибутковість, генеруючи небачені для українського стартапу $1 млн обороту в місяць.

Нагадаємо, що у 2012 році команда Snapchat відмовилася від $3 млрд, пропонованих за проект Марком Цукербергом.

До речі, компанії Google і Twitter разом працюють над вирішенням проблеми повільного завантаження мобільних сайтів новинних видань.