Прорив: український стартап купили за рекордні $150 млн
Вся команда розробників програми Looksery збирає валізи для переїзду з Одеси в США
Одеський стартап Looksery, що дозволяє змінювати зображення людського обличчя в реальному часі, був куплений засновниками всесвітньо відомого месенджера Snapchat. Сума операції, за даними журналістів AIN.UA, склала приблизно $150 млн.
Цей екзит став, на сьогоднішній день, найбільшим в історії українських стартапів.
СЕО проекту Віктор Шабуров і співробітники його компанії від коментарів відмовилися.
Фото: команда проекту Looksery
Станом на сьогодні, додаток Looksery вже відсутня в AppStore, зате його фільтри встигли "імплантувати" в Snapchat. Щоб скористатися ними, необхідно "тапнути" по зображенню обличчя під час відеодзвінка.
Looksery - додаток для мобільних пристроїв, що дозволяє в реальному часі змінювати зображення обличчя людини. За допомогою цієї програми можна схуднути, поправитися, вирівняти колір шкіри і усунути її дефекти, змінити що завгодно - від кольору очей до форми черепа, навіть накласти на обличчя анімацію мультяшного героя або героя фільму жахів.
Заробляв проект в основному не на програму, а на ліцензування своєї технології, хоча додаток було успішним: 3 млн завантажень iOS-версії через кілька місяців після запуску.
Після вдалої кампанії на Kickstarter в минулому році про українській команді написали багато популярні ЗМІ: TechCrunch, Forbes, VentureBeat, одесити засвітилися навіть в CNN. Це дуже допомогло залучити західних клієнтів: технологія Looksery зацікавила операторів колл-центрів, косметичні компанії, кіностудії.
Завдяки тому, що швидко вдалося знайти клієнтів на західних ринках, команда дуже швидко вийшла на прибутковість, генеруючи небачені для українського стартапу $1 млн обороту в місяць.
Нагадаємо, що у 2012 році команда Snapchat відмовилася від $3 млрд, пропонованих за проект Марком Цукербергом.
До речі, компанії Google і Twitter разом працюють над вирішенням проблеми повільного завантаження мобільних сайтів новинних видань.