Гороскоп від Альфонса Мухи, нацистські агітплакати для окупованих територій і яскрава реклама - все це об'єднали стіни галереї
З 20 жовтня по 27 листопада в Мистецькому Арсеналі у Києві проходить масштабний міжнародний виставковий проект "Ефемероїди. ХХ століття в плакаті".
Фото: Роботи Альфонса Мухи (Віталій Носач, РБК-Україна)
"Плакат розглядається як масовий продукт, засіб комунікації, яке здатне формувати візуальну культуру суспільства, диктувати модні тенденції, пропагувати світоглядні установки. І хоча з появою і розвитком нових комунікативних засобів плакат втрачає свою роль, але методи впливу на масову свідомість не змінилися. Пропаганда прийняла інші форми, подається через інші канали, але залишається як явище та в сучасному світі. Тому проект і теми, які він піднімає, налаштовані на переосмислення певних історичних подій, спростування міфів, подолання радянської і колоніальної спадщини України, що особливо актуально зараз під час деколонізації української історії. Також з допомогою проекту надається можливість подивитися в ретроспективі на зміни ролі мистецтва в ту чи іншу епоху", – розповіла кандидат історичних наук, запрошений куратор Анастасія Чередниченко.
Фото: Відкриття виставки відбулося 20 жовтня (Віталій Носач, РБК Україна)
Мета виставкового проекту – простежити механізми формування шаблонів сприйняття через ретроспективу історії мистецтва плаката; продемонструвати інструментарій впливу на масову свідомість і маніпуляцію нею з боку держави, політичних партій, комерційних компаній
Нагадаємо, у київському метро відкрилася виставка про чемпіонів Герої Паралімпіади.