Перші роботи "Де кіно" відображають прагнення українців до змін
Історії про людські почуття, реалії сьогодення та справжні емоції – саме ці теми здебільшого підіймають українці в своїх конкурсних роботах "Де кіно. Епізод 2"
Вже понад два місяці триває прийом робіт на фестиваль. Безумовним лідером стала номінація "Драма", яка займає 38, 7% від поданих робіт.
Але актуальним і цікавим для учасників конкурсу є формат для Інтернету – "Вебізод", який складає майже 21,5% робіт. Минулого року саме в цій номінації було отримано найбільшу кількість відео. Навіть зважаючи на те, що торік "Вебізод" був представлений в Україні вперше.
Попри перевагу чуттєвих короткометражок українці не забувають і про гумор. Третє місце за кількістю поданих робіт посідає номінація "Комедія" – близько 16,5%. Найпопулярніша тема – самоіронія. Учасники висвітлюють з комедійної точки зору залежність від соціальних мереж, мобільних телефонів та потягу до солодкого. Більшість робіт є повчальними і мають певну мораль.
Далі зі співвідношенням 13,3% посідає номінація "Фільм на мобільний телефон". Більшість робіт про студентське життя, мрії та мотивацію до дій.
Найскладніше українцям даються жахи, поки їхня частка – 10% робіт. Наразі переважають роботи про містику.
"До завершення прийому конкурсних робіт на фестиваль "Де кіно. Епізод 2" залишилось менше місяця. Сьогодні ми маємо чітку тематичну тенденцію, яка властива всім номінаціям – жага до змін. Мало не в кожній роботі учасники розкривають проблематику суспільства, показують реалії та щасливе майбутнє. Багато робіт надихають до нових відкриттів, до бажання змінитися та навчитися допомагати один одному. В порівнянні з минулорічними роботами, де переважала тема війни та історії, цього року ми бачимо, що українці прагнуть змін", - коментує Світлана Павелецька, PR директор "1+1 медіа".
Прийом робіт на фестиваль "Де кіно. Епізод 2" триватиме до 17 липня. Роботи приймаються у п’яти номінаціях: "Вебізод", "Фільм на мобільний телефон", "Драма", "Комедія", "Жахи". Фестиваль не обмежений шаблонами, тримає на прицілі молоді таланти, руки і голови яких не бояться камер, влучних кадрів і безсонних ночей у монтажних кімнатах.