ua en ru

Другий випуск курсу "Фільм за 7 днів" у Кіноцентрі ім. Довженка здивував і порадував

Другий випуск курсу "Фільм за 7 днів" у Кіноцентрі ім. Довженка здивував і порадував Фото: Тренувальна церемонія для потенційних номінантів на премію "Оскар" від України в Кіноцентрі Довженка

Зняті новачками короткометражки, за словами іменитих продюсерів, продемонстрували рівень не нижче каннського"

Напередодні Дня незалежності України, 23 серпня, в Національному кіноцентрі ім. А. П. Довженка відбулася публічна презентація короткометражок, знятих випускниками вже другого набору курсу "Фільм за 7 днів". Курс організований арт-об'єднанням Ukrainian Cinema Village, який зумів залучити до роботи в журі і консультацій для учнів таких відомих українських кинопрактиков, як член відбіркової комісії Одеського міжнародного кінофестивалю Алік Шпилюк, сценарист і телеведучий Володимир Войтенко, продюсер Олена Фетісова, актриса Наталія Сумська, режисер Богдан Жолдак та інші.

Сорок учнів курсу, розділені на сім груп, продемонстрували настільки яскраві роботи, що члени журі зійшлися на думці: програма короткометражних стрічок Каннського фестивалю, які знімаються аж ніяк не один тиждень і за показ яких на знаменитому фестивалі необхідно заплатити до ста євро, значно поступається рівню побачених ними п'ятихвилинних фільмів. Справді, майже кожна картина була оригінальною, дохідливою, з гумором і глибоким проникненням у психологію персонажів на тлі сучасних українських реалій.

Історії з выкраденной Міс ДНР, містичні трилери про пораненого серце і маминої гіперопіку, драма ВІЛ-інфікованого юнаки, занадто поспішна весілля, в якій в образі обручок виступили наручники... Складно повірити, що ще тиждень тому у хлопців не було ні цих задумів, ні навіть уявлення про технічних засобах, з допомогою яких вони були втілені в життя. Причому кураторами груп були їхні однолітки, хоча і мають за плечима багаторазовий досвід роботи в кінопроектах: Дмитро Томашпольський, Оксана та Марина Артеменко, Кирило Гриша, Євген Коваленко та інші.

З презентації картин запам'яталася фраза: "білий Екран, на ньому все видно". І видніше те, що в сучасній Україні для осягнення азов сценарного, операторської та акторської майстерності, режисури, художнього гриму, звукорежисури, монтажу, продюссирования і кинодистрибьюции - та створення, в результаті, конкурентоспроможного продукту - потрібні не роки в інституті, не мільярди і не блатні зв'язку, а щире бажання і віра в свої сили.