ua en ru

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом"

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом" Ірина Романенко (фото: прес-служба)

Перед стартом Ukrainian Fashion Week дизайнер розповіла, у чому Україна значно "відстає від Західної Європи"

Глобальні бренди одягу, такі як Zara і Topshop, можуть дозволити низькі ціни на свою продукцію завдяки великим оборотам бізнесу. У той час як українські дизайнери - які часто шиють одяг на тих же вітчизняних фабриках, що і світові гіганти - не можуть вступити з ними в конкуренцію через великі витрати і підвищену увагу покупців до міжнародних мереж магазинів. Про це розповіла автор бренду irAro Ірина Романенко напередодні старту Ukrainian Fashion Week.

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом"

Ірина Романенко (фото: прес-служба)

"Коли на наш ринок заходить нова мережа мас-маркету, це викликає величезний ажіотаж. Як ніби ми все ще перебуваємо в Україні початку 90-х, де за імпортними речами шикуються черги. Це застаріла ментальність. Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом", - вважає Ірина.

За її словами, українські дизайнери вже не можуть дозволити собі компроміси з якістю одягу, розуміючи, що вони не конкурують один з одним, а з глобальними гравцями фешн-індустрії.

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом"

irAro (прес-служба)

"Українські творці одягу з самого початку усвідомлюють, що до неякісного виробництва покупці не будуть ставитися толерантно. І, до речі, глобальні бренди в цьому питанні часто бувають більш недбалі", - зазначає автор irAro.

Бренд irAro зараз готується до своєї першої участі в Ukrainian Fashion Week. Тиждень моди в Києві в цьому році розпочнеться 3 лютого.

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом"

irAro (прес-служба)

Також Ірина Романенко розповіла, що irAro збирається направляти частину своїх доходів на соціальні IT-проекти в Україні.

"Україна значно відстає від Західної Європи за охопленням інтернетом різних соціальних шарів. Я думаю, що в інтересах малого і середнього бізнесу змінити цю ситуацію. Наприклад, всі великі обсяги одягу продаються саме онлайн, тому ми безпосередньо зацікавлені в тому, щоб розвивати бізнес в мережі. До того ж, так ми покращуємо наше суспільство, даємо нові можливості розвитку тим, хто не живе у великих містах", - зазначила вона.

Дизайнер Ірина Романенко: "Українцям вже варто цінувати вітчизняні марки одягу, а не гнатися за мас-маркетом"

irAro (прес-служба)

Першим проектом irAro, реалізованим заснованою Іриною громадською організацією "Гільдія вільних", стало проведення оптоволоконного кабелю швидкісного інтернету в село Карабелівка Вінницької області, звідки родом родина дизайнера. Після установки кабелю довжиною 18,5 км жителі Карабелівки можуть користуватися інтернетом зі швидкістю 100 Мбіт, в той час як в найближчому районному центрі, наприклад, доступна швидкість мережі не перевищує 4 Мбіт.

До речі, переселенці з Донбасу створюють яскраві костюми трансформерів.