Дочірній бренд H&M зняв транссексуалів в рекламі нової колекції
Запросивши моделей-трассексуалов, керівництво компанії хотіла передати універсальність колекції
Кілька тижнів тому дочірній бренд шведської компанії H&M & Other Stories оголосив конкурс на набір моделей-транссексуалів для зйомок нового лукбука.
Моделі Валентейн де Хинг і Харі Неф стали обличчями нової колекції. Крім того, съмочная група також складалася з транссексуалів.
"Світ моди охоплює моделей-транссексуалів, і ми думаємо, що це здорово. Ми не могли не запитати себе, як традиційний погляд на моду може зберегтися, якщо ми не створимо схожу атмосферу за камерою.Таким чином, ми запросили п'ять фахівців, всі транссексуали, які допомогли втілити наш задум", - розповіла креативний директор Сара Хильдэн.
Хинг і Неф з допомогою знімальної команди передали універсальний дух колекції.
Нова колекція надійде в продаж 20 серпня.