Результат колаборації став свого роду втіленням маніфесту бренду adidas Originals, який говорить: "Нічого святого"
Одна з найбільш успішних спільних колекцій року – культового спортивного бренду Adidas і американського дизайнера Олександра Венга, – вперше в Helen Marlen Mandarin.
Фото: Helen Marlen Group
Результат колаборації став свого роду втіленням маніфесту бренду adidas Originals, який говорить: "Нічого святого". Квінтесенція модного стріт-віра з доречною іронією. І ностальгія за далекою 90-им – епосі зародження фейків і засилля олімпійок улюблених штанів.
Висміюючи підробки, Венг перевернув фірмовий логотип Adidas Originals і вивернув навиворіт знакові три смужки в кращих традиціях винахідливих китайських виробників. Ну а для візуалізації свого задуму запросив Юргена Теллера зняти лукбук, що відображає дух колекції.
Фото: adidas Originals by ALEXANDER WANG
Вийшло атмосферно: улюблені моделі дизайнера, включаючи Лексі Болинг і Рокко Річі, сина Мадонни, позували на вулицях Нью-Йорка в оточенні старих меблів, килимів та численних коробок. Крім спортивних костюмів, унісекс-колекцію увійшли футболки, худі, шорти і кросівки. Варто відзначити, що ціни на моделі досить демократичні – від 3000 до 15 000 гривень