Проблема з двигунами для БМП виникла з самого початку АТО, так як подібна продукція в Україні не випускається
На Житомирському бронетанковому заводі двигун німецької фірми Deutz адаптували для установки на БМП-1 і БМП-2. Саме німецький двигун замінить російський УТД-20. Про це на своїй Facebook-сторінці повідомив народний депутат, координатор групи "Інформаційний опір" Дмитро Тимчук.
Депутат нагадав, що проблема з двигунами для українських бойових машин піхоти виникла практично з самого початку АТО.
"Зараз ця проблема повністю вирішена. Що маємо в підсумку: ресурс російського УТД-20 - 15 тис. км, тоді як Deutz - 1 млн км; німецький двигун на 83 "конячок" могутніший, ніж "росіянин"; двигун Deutz економічніший, легший по вазі, незрівнянно тихіше працює, що вкрай важливо для бойової техніки; і вишенька на тортик: ціна нового (1-я категорія) російського УТД-20 - $32 тис., Deutz - близько $30 тис.", - зазначив Тимчук.
"Тому, коли кремлівські боти віщають нам, що Україна багато втрачає від розриву економічних відносин з РФ у сфері "оборонки", сміливо посилаємо їх у захоплюючу пішу еротичну прогулянку. Російське не тільки вбиває - воно гірше за всіма параметрами, ще й дорожче", - резюмував нардеп.
До речі, "Антонов" завершить будівництво літака Ан-132D без російських комплектуючих.