Працівники авіакомпанії будуть самі вирішувати, хто заслужив право на пільги
Британська авіакомпанія Monarch Airlines пообіцяла протягом поточного року заохочувати ввічливих пасажирів. Про це пише видання The Telegraph.
В компанії будуть надавати пільги мандрівникам, які при бронюванні рейсу по телефону будуть коректно спілкуватися з обслуговуючими їх співробітниками. В обмін на ввічливість дозволять пасажирам безкоштовно пересісти на більш просторе сидіння в літаку (ця послуга коштує в Monarch Airlines 50 фунтів стерлінгів). Крім того, таких клієнтів будуть реєструвати на рейс раніше визначеного часу.
Кожен із співробітників клієнтської служби Monarch Airlines буде наділений правом на 10 подібних відзнак тиждень. Працівники будуть самі вирішувати, хто з пасажирів заслужив пільги, а хто ні.
Читайте також, пасажир влаштував дружині неймовірний сюрприз на борту літака.