Туроператор "забув" сім'ю відпочиваючих у Туреччині
Сім'я змушена самостійно добиратися додому
Туроператор залишив у готелі сім'ю туристів з Києва на курорті в Туреччині. Про це розповідає "Обозреватель".
Киянин Роман Ковальський повідомив, що туроператор TPG змінив розклад і "забув" повідомити про це родині, яка спокійно ночувала в готелі в Мармарісі.
"Наш оператор TPG пізно ввечері 21 червня напередодні дня вильоту (22 червня) змінив розклад на більш раннє, ніж було заявлено, і не попередив нас. Коли літак полетів рано вранці в п'ятницю, нам почали розповідати, що шукали нас і не змогли знайти", - розповів Роман Ковальський.
Він уточнив, що на цю дату вильоту вони були єдиними туристами у готелі. Працівники готелю стверджують, що, коли надійшла інформація про час вильоту, вони дзвонили в номер, але ніхто їм не відповів.
Скріншот квитків (obozrevatel.com)
"На ресепшені говорять, що близько 21:00 вечора 21 червня змінився час вильоту, але ніхто не сказав нам, стверджують, що вони дзвонили в номер, а нас не було. Але справа в тому, що в цей вечір ми там були, дивилися футбол. І вранці, відповідно, ми теж там перебували. Ніхто не приходив, не дзвонив, не стукав, не поклав записку під двері", - зазначає Ковальський.
Крім того, туристи кажуть, що співробітники туроператора плутаються у свідченнях. То вони кажуть, що дзвонили, то повідомляють, що шукали їх по всій території.
"Спочатку говорили, що дзвонили нам в номер, тепер кажуть, що співробітник шукав нас по всій території готелю і не знайшов", - додав Ковальський.
Представники туроператора TPG повідомили Ковальським, що вони повинні самостійно сплатити ще одну ніч проживання в готелі та придбати самостійно собі квитки в Україну на 23 червня.
Скріншот листування (obozrevatel.com)
Київська фірма, яка оформляла Ковальським путівку, порекомендувала оплатити всі рахунки, повернутися в Україну, а потім вже розбиратися з туроператором.
До речі, туристи скаржаться на "окупацію" Азовського моря.
Люди тонуть мовчки