"Це помилка":

ЗМІ "ДНР" вже вкотре осоромилися

STYLERКурйози        13.01.2017 - 14:45
Фото: ЗМІ "молодої республіки" знову осоромилися
Фото: ЗМІ "молодої республіки" знову осоромилися

В популярному картографічному сервісі відхрестилися від "визнання ДНР"

Сепаратистські ЗМІ так званої "ДНР" в черговий раз осоромилися.

В Twitter-акаунті "Сводки Новороссии" з'явився запис про те, що популярний картографічний сервіс, який працює в Україні, "2ГИС" "визнав ДНР". Також до запису був прикріплений скріншот, на якому видно, що український сервіс позначив колишню будівлю Донецької ОДА як "Будинок Уряду Донецької Народної Республіки" (все з великої літери й без лапок). Це стало приводом для радості бойовиків.

Правда, пізніше виявилося, що це був технічний збій в системі сервісу, запис про що була зроблена офіційним записом "2ГИС" прямо під "радісним" постом "ДНРовців". Представники сервісу заявили, що це була "помилка локального офісу".

"Поява на карті не затверджених офіційними властями назв об'єктів - це помилка фахівців місцевого офісу, нашого франчайзинг-партнера. Приносимо вибачення. Ми перевіряємо дані і вже видалили некоректні назви з онлайн-версії сервісу 2gis.ua/donetsk, у мобільних додатках вони зникнуть після оновлення", - цитує директора департаменту франчайзингу "2ГІС" Сергія Вурима сайт 62.ua.

Раніше в мережі висміяли "російських визволителів" у Луганську.

 

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top