Канал "Україна" – лідер телеперегляду вересня
За підсумками вересня 2017 року, телеканал "Україна" посідає перше місце серед вітчизняних телеканалів за аудиторіями 18-54 (міста 50 тис+) і 18+ (міста 50 тис+)
Телеканал є лідером телевізійного перегляду всі дев'ять місяців поточного року.
За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу "Україна" у вересні становила 10,08%*, рейтинг (rat, %) – 1,25%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 12,45%**, рейтинг – 1,97%**.
Фото: Телеканал "Україна" лідирує в рейтингу за вересень (прес-служба)
"Від початку року, всі дев’ять місяців канал "Україна" тримає першість. І з початком осіннього сезону, незважаючи на всю різноманітність прем’єр на інших телеканалах, ми зберігаємо лідерство як за комерційною, так і за загальною аудиторією. Такий результат став можливим насамперед завдяки точному розумінню запитів нашої аудиторії та ретельній і вивіреній роботі у виробництві контенту, що зрештою й втілюється в програмний продукт, який стабільно збирає високі показники. Особливо хочу тут відзначити наші проекти власного виробництва – "Реальна містика", "Зірковий шлях", "Сьогодні", "Говорить Україна", а також праймові серіали як власного виробництва, так і створені у партнерстві з різними вітчизняними продакшенами", – зазначила керівник телеканалу "Україна" Вікторія Корогод.
Лідером глядацьких уподобань у вересні канал "Україна" зробили ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва, кінопоказ вихідного дня, ексклюзивні футбольні трансляції матчів національної збірної та поєдинків українських команд у групових турнірах Ліги Європи та Ліги чемпіонів УЄФА.
Проекти «Зірковий шлях», «Реальна містика», «Сьогодні. Випуск о 19:00», україномовний серіал «Черговий лікар» (виробництво FILM.UA) та прем’єра третього сезону «Жіночого лікаря» за підсумками місяця, утримували першість у своїх слотах за обома аудиторіями(*/**). У прайм-таймі прем’єрний сезон мелодраматичного серіалу «Жіночий лікар-3» (виробництво FILM.UA) зібрав аудиторію близько 12 млн. глядачів***, «Вікно життя-2» (виробництво FILM.UA) – близько 14 млн. глядачів***. Аудиторія соціального ток-шоу «Говорить Україна» з Олексієм Сухановим у вересні становила 18 905 421 осіб***, а інформаційних випусків «Сьогодні 19:00» – 16 390 238 осіб***.
У кінопоказі вихідного дня одні з найвищих показників здобули прем’єри міні-серіалів "Дитина на мільйон" (за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 14,75%*, рейтинг – 2,86%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – частка 16,85%**, рейтинг – 4,44%**) та "Зійде сонце" (за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 11,9%*, рейтинг – 2,52%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – частка 15,89%**, рейтинг – 4,57%**). Серіали "Зійде сонце" (виробництво "Українська продакшн студія") та "Дитина на мільйон" (виробництво Mamas Film Production) подивились 6 млн. українців*** кожен.
Також, одними з найбільш рейтингових у вересні стали футбольні трансляції на каналі "Україна", а трансляція матчу національної збірної України проти головної команди Ісландії у відбірковому турі до Чемпіонату світу 2018 року очолила топ телевізійних подій каналу у вересні: за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 19,71%*, рейтинг (rat, %) – 5,46%*; за аудиторією 18+ (50 тис.+) - частка 19,66%**, рейтинг 6,36%**.
* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".
** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".
***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"
Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані попередні на 30 вересня 2017 року, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.