ru ua

Промо-ролик циклу детективних докудрам "Речдок" став фіналістом світового конкурсу в області телевізійного маркетингу

Промо-ролик циклу детективних докудрам "Речдок" став фіналістом світового конкурсу в області телевізійного маркетингу Промо-ролик циклу детективних докудрам "Речдок" (Кадр з відео YouTube/Телеканал Інтер)

Також ролик завоював нагороди на міжнародному фестивалі реклами "Білий квадрат" в Білорусі

Промо-ролик циклу детективних докудрам "Речдок" став фіналістом світового конкурсу в області телевізійного маркетингу і дизайну PromaxBDA Global Excellence відразу в трьох номінаціях: "Промо-ролик денної програми", "Промо-ролик драматичної програми" і "Промо-ролик ліцензійного формату". Серед конкурентів телеканалу "Інтер" в цих категоріях — HBO, FOX, CNN та інші компанії світового рівня.

Церемонія нагородження відбудеться 8 червня в Лос-Анджелесі.

"Ми хотіли передати емоцію складного розслідування, – говорить промо-директор телеканалу "Інтер" Олексій Пасічник. – Шлях слідчого, який розплутує непросту кримінальну справу, і глядача, який буде стежити за пошуками злочинця від доказу до речдоку, від виявлення речового доказу до затримання злочинця. Це була дуже складна зйомка, так як знімали все одним кадром. Цьому передував великий підготовчий етап: репетиція зайняла кілька годин!"

Також ролик завоював нагороди на міжнародному фестивалі реклами "Білий квадрат" у Білорусі. Робота, створена силами промо-дирекції телеканалу "Інтер", зайняла друге місце в категорії "Creative. Film" і третє місце в категорії "Creative.Online".