Новий продукт можна придбати лише в одній країні
Американська компанія Coca-Cola, яка виробляє безалкогольні напої, вперше за 125 років існування випустила алкогольний напій. Новий продукт з'явився виключно в магазинах Японії у понеділок, 28 травня. Про це повідомляє ВВС.
Напій представлений лише з лимонним смаком. Вміст спирту від 3% до 7%.
За даними видання, під час створення напою орієнтувалися на молодих споживачів, особливо на жінок.
Фото: cocacola.co.jp
Традиційно рецепт продукту компанія тримає у суворій таємниці.
Фото: cocacola.co.jp
Фото: cocacola.co.jp
Представники Coca-Cola повідомили, що алкогольні напої поки планують випускати лише в Японії. Напій вироблений в рамках сегменту Chu-hi (shochu highball), які реалізують на ринку як альтернативу пиву. Продукт став дуже популярним серед жінок.
Фото: bbc.com
У листопаді аналітик Wells Fargo Бонні Херцог сказала, що Coca-Cola може вийти на ринок алкогольних напоїв "у преміальних сегментах ринку, таких як крафтові напої для дорослих".
Японські компанії з виробництва алкогольних напоїв Kirin, Suntory та Asahi виробляють різні види Chu-hi та продовжують експериментувати з його смаком. Найпоширеніші ароматизатори в подібних напоях - цитрусові, наприклад, грейпфрут або лимон.
Раніше повідомлялося, що у Японії Coca-Cola випустила на ринок перший алкогольний напій.
Чого ви не знали про найзнаменитішого ревізора (відео: STYLER.rbc.ua)