Як не підчепити грип на роботі: медики нагадали про основні правила
В офісі корисно мати під рукою дезинфецирующие кошти і постійно мити руки
Віце-президент німецького Союзу виробничих і заводських лікарів Анетта Валь-Вахендорф закликає роботодавців карати тих співробітників, які ходять на роботу, будучи застудженими – адже вони своїм безвідповідальним ставленням створюють небезпеку не тільки для самих себе, але також для колег і клієнтів.
Якщо все-таки працівник з'явився на роботу з застудою, уникнути інфекції можна за допомогою нехитрих правил, які навела доктор Валь-Вахендорф, повідомляє Медикфорум.
Дезінфікувати клавіатури, вимикачі, дверні ручки
Дверні ручки, вимикачі і клавіатури – найбільш затребувані поверхні, до яких торкаються і хворі, і здорові. Тут накопичується маса вірусів і бактерій.
Підтримувати невисоку температуру в приміщенні
Ідеальна температура повітря в приміщенні – 21-22 градусів, адже при більш високій температурі слизові оболонки дихальних шляхів відчувають нестачу вологи, і є більш вразливими до інфекції.
Постійно мити руки
Руки – один з основних шляхів зараження, тому їх треба регулярно мити з використанням дезінфікуючих засобів. Намагайтеся уникати контакту рук з очима, ротом і носом, щоб не занести туди інфекцію.
При захворюванні залишатися вдома
Не заражайте інших і приділіть більше уваги своєму здоров'ю. Пам'ятайте – хворий співробітник – поганий помічник на роботі.
Нагадуємо, раніше були названі п'ять кращих способів зміцнення імунітету в сезон грипу.