ua en ru

“Кінофестиваль “Молодість” має стати потужним “магнітом” для туристів” - Діана Попова

“Кінофестиваль “Молодість” має стати потужним “магнітом” для туристів” - Діана Попова Фото: Кінофестиваль "Молодість" (molodist.kiev.ua)

Знаменитий фестиваль відбудеться у столиці навесні 2018 року

У перший день фестивальної події “Молодість. Пролог” відбулася індустріальна дискусія Film in Kyiv, організована спільно з Українською Кіноасоціацією та Департаментом культури КМДА.

У Creative Quarter - локації з чудовою панорамою центру міста - учасники говорили про те, як на імідж Києва впливає його “участь” у зйомках реклам, фільмів і кліпів та як привабити у місто ще більше світових митців і творців аудіовізуального контенту.

Костянтин Кузнєцов, представник фестивалю “Канські Леви в Україні”, демонструючи кращі його кейси, зазначив:

“Реклама нині перетворилася на твір мистецтва з логотипом у кінці. Тут, як і в короткому метрі, головне – зміст, сенс та мета. На фестивалі цінуються ролики, які прагнуть змінити підхід до чогось, зламати стереотипи, запропонувати вирішення проблеми. Вибір правильної локації може допомогти у цьому”.

Діана Попова, Директор Департаменту культури КМДА, наголосила: “Нашим завданням є популяризація Києва у світі. Приємно, що тут відбувається багато зйомок. Впевнена, що кількість зрештою перейде в якість, і ми отримаємо надзвичайний результат та вплив на імідж міста”.

“Кінофестиваль “Молодість” має стати потужним “магнітом” для туристів” - Діана ПоповаФото: Діана Попова (прес-служба КМКФ "Молодість")

Пані Попова задоволена тим, що “Молодість” відтепер відбуватиметься навесні, адже ця пора року одна з найкрасивіших у Києві. На її думку, це дасть гостям можливість закохатися у нашу столицю.

”Молодість нарешті вписала себе в культурну палітру мегаполісу. Безумовно, вона завжди там була, Київ завжди підтримував фестиваль, тією чи іншою мірою, але зараз мені приємно констатувати, що у нас з’явились справжні партнерські стосунки. Київ у травні і Київ у жовтні відчувається абсолютно по-різному. І ми хочемо, щоб фестиваль “Молодість” став потужним “магнітом” для наших потенційних туристів, які рухаються в тому числі і в сторону кінематографа. Навесні ми зможемо використовувати й відкриті майданчики.

Зараз більшість наших сил спрямовано на розвиток Контрактової площі і Подолу в цілому, і мені здається, там можна робити декілька окремих скверів. У будь-якому разі, ми зможемо саме там розмістити одну з найголовніших зон для кінопоказів. Окрім того, мені дуже не хочеться забувати про парки відпочинку – нарешті вони зможуть виконувати своє пряме призначення. “Молодість” постане в зовсім новому образі, охопивши усю столицю, аби складалося враження, що кіно прийшло до Києва – не лише в кінотеатрі, а й по всьому місту. І я думаю, що це прекрасна ідея, яку ми будемо втілювати за цей рік – потрібні тільки час, люди, ресурси”.

Діана Попова переконана, що культура допомагає спростовувати міфи про Україну. Яскравий приклад цього – Євробачення. До речі, під час його проведення було знято перший кіноальманах про Київ, який Департамент культури сподівається презентувати на весняній “Молодості”.

Закордонних зірок, режисерів та бренди в Україні й Києві приваблює цікавий мікс природи та архітектури різних періодів, а також доступність та дешевизна локацій. Про це говорить виконавча продюсерка, співвласниця та керівний директор Radioaktive Film Євгенія Яцута. Вона подякувала КМДА за відкритість до діалогу та співпраці у наданні дозволів на зйомки.

“Кінофестиваль “Молодість” має стати потужним “магнітом” для туристів” - Діана ПоповаФото: Ведучий Тимур Мірошниченко та генеральний директор кінофестивалю "Молодість" Андрій Халпахчі (Уніан)

“Чим простішими, прозорішими та оперативнішими будуть такі процедури, тим більше митців залучатиме місто, - переконана Євгенія. - Треба цінувати історичну спадщину, не псувати її ремонтами, рекламою та вивісками, бо на виправлення цього витрачається дуже багато коштів на етапі простпродакшну”.

Євгенія продемонструвала присутнім кілька роликів та кліпів, знятих за участі Radioaktive Film у Києві. Реклама Lacoste, Mazda, Nissan, Apple, кліпи MØ, Dj Shadow feat. Run the Jewels – тільки маленька частина “портфоліо” київських локацій, які приваблюють свою аутентичністю та маловідомістю глядачеві.

“Ви бачите героя у певній локацій. Він ще нічого не сказав, але ви вже отримали певний меседж від його оточення. Тож локація – дуже важлива складова у режисерській розповіді. Є різні історії, деякі зйомки вимагають поїздок по Україні чи за кордон. Проте Київ дуже ресурсний, - вважає Анна Скок, директорка з кіновиробництва FILM.UA Television. – Напевно, немає такої історії, яку б не можна було розповісти у цьому місті. Маючи величезну історію, це місто є сучасним і динамічно розвивається. Нові локації трансформуються, щоразу постаючи у новому світлі. Це дає українським та міжнародним виробникам унікальний потенціал та ресурс для створення аудіовізуального контенту”.