ua en ru

"А яка у мене тут знижка?": відомий фешн-експерт назвав три типи українських чоловіків

"А яка у мене тут знижка?": відомий фешн-експерт назвав три типи українських чоловіків Колаж РБК-Україна

Кожен тип відрізняють забавні характеристики

Існує три типи українських чоловіків. Про це заявив фешн-менеджер Вадим Медведєв у своєму блозі на сайті "Новий час".

Один з типів – класик з 90-х. Його відрізняє шкіряна куртка, тренувальні штани і кросівки.

"Відполірована похмурими роками чорна шкіряна куртка, яка гармонійно, тобто через живіт, перетікає в графітові тренувальні брюки (читай — штани). На ногах — серйозні кросівки, які щосезону оновлюються завдяки численним напівспортивним і недоспортивним брендам, що радо відкривають свої точки продажів усюди — від концептуальних торгових центрів в серці столиці до прекрасних новобудов — прихистків неспокійних, але грошових гостей столиці. В руках — тонований лопатник (барсетка вже моветон), наповнений золотистими пластиковими картками, випущеними рейтинговими банками України", - дав характеристику першого типу фешн-менеджер.

Згідно думку Вадима Медведєва, другий тип – це демократ з нульових.

"Пуховик від відомого бренду, легко впізнаваного за улюбленим логотипом продавців речових ринків і завсідників модних показів і концептсторів, строго чорного лакованого кольору. На зап'ястку лівої руки красується масивний годинник від Хублот, що тонко гармоніює з настроєм чоловіка, який відвідав Ля Сюпе́р Марке́т з відповідальним візитом (покупка еко-молока, еко-сметани, еко-доради під еко-біле). На натруджених ступнях мило розташувалися дуже модні туфлі зі вставками зі шкіри крокодила, що так і не побачив свого повноліття", - написав фешн-менеджер.

Третій тип, пише Медведєв, це сучасник останнього iPhone.

"Кашемірова шапочка, натягнута на втомлені від милування телефоном очі, пещена борода, чорна водолазка від Філіпа Плейна, драні чорні джинси від нього ж і кросівки з написом, що вчергове підтверджує любов до черепів, кісток і стразів, а також моложавих брендів, що дозволяє, на думку вбраного, легко скинути пару-трійку років.", - пояснив експерт

Медведєв зазначив, що сам по собі шопінг для чоловіків стає страшною каторгою і ніякого задоволення не приносить.

"Нам необхідно вчитися у вас, дорогі дами, як знаходити насолоду там, де її апріорі не може бути, а саме в вимотуванні продавців-консультантів, у проведенні годин в обертанні навколо дзеркал, у попивані кофію і води без газу. А на що вистачає нас, так це на банальне запитання: "А яка у мене тут знижка?" – підсумував він.

До речі, українці хочуть святкувати чоловіче 8 березня.