Юристи пояснили, як змусити магазин обміняти товар або повернути гроші
Будь-який непродовольчий товар, який був придбаний в інтернеті, можна повернути назад продавцеві. Останнім часом українці стали частіше купувати речі через інтернет і часто буває так, що річ відрізняється від тої, що була на картинках або покупець промахнувся з розміром.
Часто продавці відмовляються обміняти куплений товар або повернути гроші за те, покупець вже отримав і посилаються на те, що це акційний продукт. Як повернути товари, що не підійшли й отримати за них гроші, розповіли фахівці в сюжеті програми "Сніданок з 1+1".
Вікторія замовила в одному з онлайн-магазинів акційну куртку, але замість неї поштою приїхала ковдра. Вона відправила товар назад, але магазин відмовив у поверненні коштів, посилаючись на те, що дівчина придбала товар по акції. Багато магазинів обумовлюють умови акції та пишуть, що такі товари не підлягають поверненню або обміну.
Дівчина звернулася в кіберполіцію і конфлікт з магазином вдалося залагодити, гроші їй повернули. Як пояснює адвокат Лаврентій Царук, будь-яку річ можна повернути продавцеві протягом 14 днів, якщо вона не підійшла. Магазини зобов'язані повернути за таку покупку гроші й не має значення, що написано на сайті продавця.
"Магазини, сайти, після того, як продали товар, вже зовсім не зацікавлені в тому, щоб повертатися до цієї купівлі. Вони вдаються до різних хитрощів. Пишуть на сайті в документах, що акційний товар поверненню не підлягає. Мовляв, нічого не приймемо назад. Потрібно зрозуміти, що все це є незаконним", - пояснив фахівець.
Якщо магазин відмовляється співпрацювати з покупцем і повертати гроші, то можна звернутися відразу в кілька інстанцій: кіберполіцію, Госпродпотребслужбу, захист прав споживачів або до суду.
Однак покупці повинні дотримуватися важливих правил:
Фахівці радять перед покупкою, щоб заощадити свої нерви та час, з'ясувати у продавця попередньо, чи не буде проблем з поверненням товару і почитати відгуки інших покупців.
Як повернути товар, куплений в інтернеті
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що розкрито нові види шахрайства в магазинах і супермаркетах.
А також розповідали про те, що ПриватБанк ввів нові правила оплати карткою.