ua en ru

Олексій Мочанов "розбомбив" харківські дороги

Олексій Мочанов "розбомбив" харківські дороги Фото: Мочанов показав стан харківських доріг (скріншот)

Стан доріг національного значення в харківській області Олексій Мочанов порівняв з трасами в фронтовій зоні Донбасу

Відомий автомобільний журналіст Олексій Мочанов на своїй сторінці у Facebook розмістив запис з реєстратора, на якому видно жахливе стан доріг у Харківській області. Відеоролик Мочанов супроводив емоційним коментарем, більше схожим на крик душі.

Праведний гнів Олексія Мочанова викликало стан дороги між Родзинками і Слов'янському в Харківській області.

"Схожі дороги на Донбасі вже зовсім перед лінією дотику. Але там хоч зрозуміло - два роки війни, важка бронетехніка, обстріли, мінування. А тут? Може це план протитанкової і протипіхотної оборони?", - задається питанням автожурналист.

Це - дорога. Вірніше, те, що від неї залишилося. Напрям - війна. Між Родзинками і Слов'янському. У ХАРКІВСЬКІЙ області. Не в Донецькій. І не в Луганській. Ще в 2014 році проїзд по території Харківської області між Чугуєвом і Куп'янському в бік Луганщини та Сватове був кшталт подвигу. Ми частіше ризикували прифронтовій дорогою від Артемівська через Соледар Лисичанськ, тільки б не гробити техніку, підвіску і колеса на цих Харківських колдоебинах. Під обстрілом може повезти і пронести, продететь, не долетіти, перелетіти, а на "мирних" харківських автошляхах (зразок центральних, глсударственного значення) - не увернешься. Як би не старався. Все одно колесо прилетить до ями, а яма - колесо. Цікаво, що в цих краях є автодор? Інженери? Відповідальні чиновники? Губернатор? Чув, що є начебто. Але напевно це не його відповідальність, а центрального бюджету і бля-бла-бла-проблема вирішувана, просто чекає узгодження, так? Нашому товаришеві ремонт автомобіля після такої подорожі до своїх на передній край обійшовся в 9 тисяч гривень. Бусом Рено Мастер. Не новому і праворукому. За цим же дорогах працюють і їздять по необхідності сотні, тисячі наших земляків. Які платять дорожню ренту справно і в повному обсязі. А натомість отримують - ось таке голимое лайно під бампера. Це при тому, що у сусідній, воюючою Донецької області, як тільки виїжджаєш з Харківської - зустрічаєш шляховиків і ремонтників, які намагаються хоч якось простозалататьдорожное полотно. На безриб'ї, як то кажуть, і дупа - Соловей. Але те, що діється в Харківських дорожніх хитросплетіннях і ямосплетениях - за межею добра і зла. Якщо ж наприклад вирішити після вивчення карти зрізати і поїхати на Родзинки не через Харків, а піти у Валках на Мерефу, Зміїв, Балаклею і Савинці - можна просто загубитися. Саме загубитися. А не заблукати. Це просто одна велика яма. З мільйона маленьких сострыми краями і траншів через всю дорогу. Глибиною з колесо. І найстрашніше там есдить в дощ, коли глибини ями в калюжі не видно, там зрадницьки і знущально блищить і відбивається Небо... Схожі дороги на Донбасі вже зовсім перед лінією дотику. Але там хоч зрозуміло - два роки війни, важка бронетехніка, обстріли, мінування. А тут? Може це план протитанкової і протипіхотної оборони? Жарти жартами, а у представників влади хочеться голосно і жорстко спитати, що це за херня і скільки ще буде так продовжуватися. Визначені першочергові завдання та направленияпо ремонту "доріг" і повернення їх в експлуатаційну придатність. Казки про недолік бюджету не приймаються. Це - некомпетентність. І нічого більше. Адже у соседейв областях по ідеї ті ж проблеми. Але вони худо-бідно, - вирішуються. А тут - катастрофа. І ніхто не поніс за це покарання, не взяв на себе відповідальність і не почав навіть виправляти ситуацію. Може, як мінімум позвільняти нинішніх урководителей і відповідальних безвідповідальних виконавців? Кого б не взялина їх місце - гірше вже небудет. Тому що гірше - неможливо. Знайти мотивованих людей, не красти і зробити справу - адже це так просто! Але неможливо вимагати від дороги якості, коли шеф автодору їде по дорозі на частині її вартості. На краденому у людей автомобілі, який він не заробив. А тупо і нахабно вкрав у нас з вами. У кожного з нас.

Posted by Alex Mochanov on Saturday, March 26, 2016

Проїзд по такій "дорозі" займає болісно багато часу, до того ж - чреватий наслідками для автомобіля.

"Нашому товаришеві ремонт автомобіля після такої подорожі до своїх на передній край обійшовся в 9 тисяч гривень. Бусом Рено Мастер. За цим же дорогах працюють і їздять по необхідності сотні, тисячі наших земляків. Які платять дорожню ренту справно і в повному обсязі. А натомість отримують - ось таке голимое лайно під бампера", - говорить Мочанов.

Альтернативи - немає. Проїхати в Ізюм іншою дорогою виявилося ще складніше.

"Якщо поїхати на Родзинки не через Харків, а піти у Валках на Мерефу, Зміїв, Балаклею і Савинці - можна просто загубитися. Саме загубитися. А не заблукати. Це просто одна велика яма. З мільйона маленьких з гострими краями і траншеями через всю дорогу"

Мочанов звертає увагу на очевидну некомпетентність місцевих чиновників і зловживання службовим становищем.

"У представників влади хочеться голосно і жорстко спитати, що це за херня і скільки ще буде так продовжуватися. Визначені першочергові завдання та напрямки по ремонту "доріг" і повернення їх в експлуатаційну придатність. Казки про недолік бюджету не приймаються. Це - некомпетентність. І нічого більше. Адже у сусідів в областях по ідеї ті ж проблеми.
Але вони худо-бідно вирішуються. Але неможливо вимагати від дороги якості, коли шеф автодору їде по дорозі на частині її вартості. На краденому у людей автомобілі, який він не заробив. А тупо і нахабно вкрав у нас з вами. У кожного з нас", - підсумовує Олексій Мочанов.

Раніше ми писали про те, що журналісти визначили найгіршу дорога України. А влада опублікували інтерактивну карту, на якій показали в які дороги "закопають" 20 млрд гривень в 2016 році.