ua en ru

Аварія на колекторі: в Києві вже три дні не можуть усунути прірву посеред дороги

Аварія на колекторі: в Києві вже три дні не можуть усунути прірву посеред дороги Фото: Провал (facebook.com/bazichev)

Через провал скасували трамвайний маршрут №8

У Дарницькому районі Києва сталася аварія на колекторі, внаслідок чого в дорозі утворився величезний провал глибиною більше трьох метрів. У "Київводоканалі" розповіли про подію та про усунення проблеми. Про це повідомляє "Сегодня".

Аварія сталася в п'ятницю, 15 грудня, на Новодарницькому каналізаційному колекторі діаметром 2900 мм, який знаходиться на глибині 10 метрів і був побудований 45 років тому, - в 1972 році. На вул. Тростянецькій в Дарницькому районі прямо під трамвайною колією утворилася гігантська яма.

"Внаслідок дії газової корозії несуча здатність колектора була втрачена, верх труби зруйнувався, і утворився провал земельної ділянки діаметром 6 м та глибиною 3,5 м", — повідомили в "Київводоканалі".

Фахівці працюють над усуненням наслідків вже три дні, і термінів закінчення робіт поки не називають.

"Справа в тому, що на цьому перехресті знаходиться величезна кількість різних комунікацій: газ, електрика, трамвайні колії, інтернет-кабелі, потужний канал телефонного зв'язку. Це все необхідно було "розсунути" перед початком ремонту, тому що каналізаційні колектори проходять на найнижчому рівні. Крім того, на ділянці, де сталася НП, дуже складні грунти, через це до робіт були залучені співробітники "Метробуду", — відзначили на підприємстві.

На час ліквідації пошкодження відведення стоків оперативно перевели на Позняківський колектор. Тобто проблем з водовідведенням в житлових будинках не виникло.

Проте через аварію був скасований трамвайний маршрут №8. Замість нього запустили тимчасовий автобусний маршрут №8Т, на якому курсує 5-6 автобусів.

"Пасажири можуть використовувати в цих автобусах свої місячні проїзні квитки на трамвай", — зазначили у "Київпастрансі".

Варто відзначити, що всього місяць тому масштабний порив водопроводу діаметром 600 мм стався на бульварі Верховної Ради. Також в цьому році в столиці неодноразово утворилися за проривів ями занурювалися авто. У більшості випадків причина аварії – зношеність старих труб.

"Аварії в основному виникають на каналізаційних колекторах, які будувалися в 70-ті роки з бетону: тоді помилково вважали, що це міцний матеріал, але виявилося, що він погано протистоїть газовій корозії. Для порівняння, Либідський колектор, збудований ще до війни з цегли, досі в нормальному стані", — пояснив гендиректор "Київводоканалу" Дмитро Новицький.

Повідомляється, що в місті проводяться локальні ремонти і масштабні реконструкції підземних комунікацій. Нещодавно провели протиаварійні роботи на зношеної водопровідної мережі на Володимирському узвозі, яка експлуатується з 1973 року. Проходить реконструкція колектора діаметром 1500-2000 мм на вул. Борщагівській і на інших ділянках. Також нещодавно запустили в роботу другу нитку головного каналізаційного колектора міста, який тягнеться під землею на майже 10 км.

"Термін його експлуатації завдяки сучасним матеріалам складе не менше 100 років", - зазначили у "Київводоканалі".

Раніше повідомлялося, що у Києві прорвало трубу під трамвайними рейками.