Онлайн-сервіс продажу квитків "забув" попередити про нюанси рейсу
Відомий онлайн-сервіс продажу автобусних квитків "забув" попередити своїх клієнтів про те, що їм належить пересадка о 6 ранку. Про це на своїй сторінці Facebook повідомив Міша Гафін.
"Якщо колись захочете придбати квиток на автобус Київ-Львів, то майте на увазі, що в 6 ранку потрібно буде зробити пересадку в Нововолинську. Сервіс продає квитки без всяких попереджень. Совок вилікувати дуже важко", - написав Гафин.
Крім того, постраждалий клієнт розповів в комментарях і про інші незручності на рейсі. Зокрема, його попутникам були продані квитки на 42 і 43 місце, а в автобусі виявилося всього 41 місце.
Скріншот поста (facebook.com/gafinmisha)
А під час поїздки, Міша Гафін намагався підключитися до вайфаю, але йому було відмовлено в доступі і запропоновано поповнити рахунок.
Скріншот коментарів (facebook.com/gafinmisha)
У коментарях користувачі написали, що у сервісу немає проблем з квитками на поїзд, а от з автобусними - все дуже погано.
Скріншот коментарів (facebook.com/gafinmisha)
Нагадаємо, неадекватний водій образив і вигнав дитину з маршрутки.