Інцидент стався на зупинці "Оболонь"
У мережі обговорюють ситуацію, яка сталася на маршруті трамваю №17 в Києві. Водій транспорту вийшла в салон, щоб обилетить пасажирів. Про це написав на сторінці "Транспорт Києва" у Facebook Іван Галаган.
"Трамвай №17, борт 5772, 09:55, 18.11.17, зупинка м. Оболонь, не кінцева. Водій трамвая тупо закриває кабіну і штовхається між людьми, обилечивая пасажирів! У мене та інших пасажирів дикі емоції, на що пані відповідає скаржтеся куди хочете! Київпастранс - так ось, власне, і скаржуся, що це за ноу-хау? Думаю тітку визначте самі", - написав Галаган.
Скріншот (Facebook/Транспорт Києва)
Люди в коментарях розділилися на дві категорії. Одні вважають, що водій все правильно зробила, так як деякі "зайці" не хочуть платити за проїзд. Інші ж вважають, що це повинен робити кондуктор.
"Мені от цікаво, а люди намагалися передавати за проїзд? Звідки я знаю, може вона перед цим довго кричала в мікрофон, що квитки у водія, але всім на це пофіг?" - написав Олександр Климчук.
"Якщо гора не йде до Магомеду...Як часто буває - у водія пасажири не обилечивались, від і довелося застосувати іншу тактику" , - прокоментував Ярослав Оліфір.
"Мені сподобався досвід проїзду в Кракові. Купив собі квиток на 72 години і катаюсь де хочу. Всі хто заходить в транспорт відразу ж або компостують або купують квитки в автоматі. І тільки російськомовні крутять головою на 360, щоб контроль не наздогнав, а там до 500 злотих штраф. А якщо забув вдома проїзний, то штраф все одно, але потім можеш піти зі своїм проїзним в міське управління і заплатити всього за 1 поїздку. Так от, до чого я, я в Києві купую 10-20 квитків і їжджу коли треба. І коли заходжу в транспорт, відразу компостирую квиток, навіть якщо їхати 1 зупинку. Це справа совісті. Потім скаржимося, що транспорт поганий, електрички погані, а водій повинен ходити забезпечують квитками, тому що всім пофіг і всім все повинні", - написав Петро Третьяков.
Скріншот коментарів (Facebook/Транспорт Києва)
Нагадаємо, що соцмережа обурили будівельні роботи в Києві.