ua en ru

Дизайнери пояснили концепцію логотипу Євробачення 2017

Дизайнери пояснили концепцію логотипу Євробачення 2017 Фото: Логотип Євробачення 2017

У мережі з'явився яскравий ролик, який демонструє переваги ідеї

Автори логотипу Євробачення 2017 пояснили, чому він виглядає саме так, і чим вони керувалися при його створенні. Дизайнери випустили промо-відео з описом ідеї бус.

Eurovision brand video from banda on Vimeo.

Творці логотипу хотіли знайти такий символ, який буде автентичний для української культури і в той же час передавати ідею мультикультурності конкурсу, яка закладена у слогані.

Намистини на логотипі символізують різних учасників конкурсу, а саме намисто – сучасна інтерпретація популярного в українській культурі прикраси.

"Трохи уяви, намиста і намиста відкривають масу можливостей", - отмечатют розробники.

Нагадаємо, раніше організаторів Євробачення 2017 звинуватили у нечесному тендері.