ua en ru

Емоційний інтелект: як його визначити

Емоційний інтелект: як його визначити Ніж про більш широкому спектрі своїх емоцій обізнаний людина, тим краще його емпатія

Питання для створення бездоганного колективу

Задати правильний питання на співбесіді - мистецтво. Ось список питань, які допоможуть вам виявити співробітників з високим емоційним інтелектом: вони усвідомлюють себе, цільні, чесні, мотивовані і здатні до емпатії.

1. "Хто надихає вас і чому?"

Це питання дасть вам можливість відразу виявити поведінкову модель людини.

2. "Якби ви завтра відкрили власну компанію, які були б її три основні цінності?"

Хороші відносини починаються з збігу цінностей і, як наслідок, довіри.

3. "У разі, якщо зміняться ділові пріоритети компанії, як ви допоможете своїй команді зрозуміти і прийняти змінені мети?"

Підбирайте людей психічно гнучких і лояльних до зрушення пріоритетів, який трапляється в кожної компанії.

4. "Зав'язали ви тривалі дружні стосунки з колегами на попередніх місцях роботи?"

Здатність подружитися - знак розвиненого емоційного інтелекту. А тривала дружба означає, що людині важливо піклуватися про інших.

5. "Якихось знань або навичок вам все ще бракує?"

Від людей, яким складно відповісти на це питання, краще триматися подалі. Допитливість і бажання навчатися - відмінні ознаки.

6. "А можете мене чогось навчити? Або про щось розповісти так, як ніби я ніколи раніше про це не чула? Або загадати загадку?"

Відповідь кандидата на це питання може розкрити кілька його якостей, тільки зосередьтеся на спостереженні за трьома чинниками: а) нужно людині подумати перед тим, як починати говорити; б) володіє він технічною можливістю пояснити тому, хто знає про предмет розмови менше за нього; в) задає він эмпатичные виучуваного питання, типу "чи зрозуміло вам?", "чи збігається це з вашою логікою?".

7. "Які три фактори визначають ваш успіх?"

Безкорисливий людина буде оперувати підлягають "ми" і "команда". Егоїстичний ж буде виставляти наперед тільки своє "я". Навряд чи він зможе привнести позитив у вашу компанію і зробити роботу приємною.

При цьому самі стежите за тим, щоб у людини були підстави бути стурбованим не тільки власним успіхом, але і успіхом компанії. Соромно змушувати працювати людини на знос просто "за ідею".