Переплачені за квитки гроші глядачам ніхто не повернув
Журналісти розкрили схему маніпулювання і обману глядачів з квитками на Євробачення 2017.
Так, майже через рік після закінчення конкурсу в Києві виплила непорядна історія з участю агентства Concert.ua. За даними сайту vykryvach.com.ua, понад 9 млн грн заробило крім встановленої ціни на квитки агентство Concert.ua і його структура "В Тікет".
При цінах Concert.ua від 199 гривень до 9999 гривень, на вторинному ринку спекулянти пропонували квитки на Гранд-фінал за цінами до 70-100 тис. грн. Тобто з семиразовим наваром.
Процес продажу квитків на Євробачення-2017 з самого початку був покритий таємницями та інтригами. Спочатку – незрозуміла ситуація з відкритим тендером на Prozorro, коли переможцем несподівано стала компанія "В Тікет" (засновником якої є Дмитро Феліксов, співвласник Concert.ua). Хоча два учасники тендеру – "Маестро тікет системс" і "Укртікет" – оскаржили результати аукціону, звернувшись зі скаргами на рішення замовника в Антимонопольний комітет України, "В Тікет" почав продавати квитки після того, як платформа Prozorro скасувала тендер.
У підсумку "В Тікет" так і залишився єдиним переможцем тендеру, так само, як і Concert.ua без особливих на те підстав залишився офіційним квиткових партнером конкурсу.
І тут почалися перепродажі за завищеними цінами: з серйозною додатковою комісією і платними послугами. Наприклад, при миттєвому викупі квитків через сайт сервісний збір оператора становив понад 12%, при бронюванні з викупом через термінал глядачам було потрібно доплатити ще 6% за послугу "доставки" і ще 6% необхідно було заплатити за процесинг. Як Concert.ua формував ціну квитка і чому глядачі переплачували істотну суму за дивні послуги – з'ясувати не вдалося і донині. Співзасновник сервісу Concert.ua Дмитро Феліксов відмовився коментувати це питання.
Проте цей випадок не став предметом розслідування ні правоохоронних органів (ГПУ, МВС), ні антикорупційних (НАБУ). Хоча по гарячих слідах сам прем'єр-міністр особисто обіцяв розібратися з реалізацією і доступністю "квиткової кампанії".
Міг би втрутитися Антимонопольний комітет (АМКУ) – туди подав заяви адвокат і правозахисник Ростислав Кравець. Основні претензії до компанії-реалізатора – факти нав'язування споживачам необов'язкових платних послуг та включення у вартість квитка додаткових платежів (сервісного збору).
Як повідомляє сайт vykryvach.com.ua, зрушити справу з мертвої точки не вдалося навіть через рік після конкурсу. Як повідомив сайту керуючий партнер ЮФ "Кравець і партнери" Ростислав Кравець, АМКУ відмовив у відкритті провадження, але адвокат має намір оскаржити це питання в суді.
До речі, з'явився офіційний саундтрек пісенного конкурсу Євробачення 2018.