H&M в центрі расистського скандалу
Користувачі соціальних мереж масово компанії оголосили бойкот
Користувачі Twitter масово оголосили бойкот відомої компанії H&M, яка займається продажем одягу і взуття. Обурення інтернет-користувачів викликала картинка з рекламного каталогу компанії.
На згаданій картинці-рекламі зображено чорношкірий хлопчик, що демонструє зелену толстовку з написом "Coolest monkey in the jungle" (англійською мовою означає – найкрутіша мавпа в джунглях) за ціною вісім фунтів.
Користувачі визнали цю картинку расистською. Після початку масового осуду зображення в соціальних мережах компанія видалила його зі свого сайту, проте скріншоти вже розійшлися по Twitter, і користувачі не хотіли заспокоюватися. На подію відгукнулися сотні людей, більшість з яких закликали до бойкоту компанії. Частина їх повідомлень можна знайти за тегом #boycottHM.
"Ми просимо вибачення у всіх, кого це могло образити. Звичайно, це було не спеціально. Ми видалили фотографію з сайту", - сказали в компанії.
Зазначимо, що канадський співак The Weeknd заявив, що припиняє співпрацю з виробником одягу H&M, викривши компанію в расовій дискримінації.
Скріншот (hm.com)
Читайте також як Кіркоров опинився в центрі скандалу в США.