"Доброго вам настрою": у РФ закінчилися гроші на пропаганду

STYLERLIFE        14.09.2016 - 21:04
Фото: Дмитро Кисельов (starslife.ru)
Фото: Дмитро Кисельов (starslife.ru)

Росдруку рекомендували скоротити бюджети деяких інформаційних агентств і телеканалів

Влада Росії збирається скоротити субсидії державним ЗМІ. В їх число потрапило інформаційне агентство ФГУП "МІА "Росія сьогодні", очолюване відомим пропагандистом Дмитром Кисельовим, ФГУП "ИТАР-ТАСС", телеканали ВГТРК, RT (колишня Russia Today), ФГУП "ТТЦ Останкіно" і "Суспільне телебачення Росії". З друкованих видань під загрозу скорочення бюджету потрапила "Російська газета", повідомляють "Ведомости".

Яким буде подальше фінансування зазначених інформагентств та каналів поки невідомо.

У минулому році в Росії був здійснений секвестр бюджету і субсидії державним ЗМІ урізали більше, ніж на 10%, що спричинило скорочення працівників та зменшення зарплат.

Раніше Київ відвідав "телекритик" з РФ - прихильник анексії Криму і противник Майдану.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Messenger Telegram Chrome
On Top